Μια πρώτη γεύση των προθέσεων του γερµανικού κολοσσού είχε δώσει το καλοκαίρι ο Country Manager της BayWa για την Ελλάδα, Andreas Forster, όταν στο πλαίσιο συνέντευξής του στην Agrenda είχε ανακοινώσει την απόφαση του οµίλου να προωθήσει νέες τεχνολογίες στην ελληνική αγορά µέσω της Fendt και της συνεργαζόµενης αντιπροσωπείας, Ελκυστήρ ΑΕ.
Φαίνεται όµως ότι η επόµενη κίνηση των Γερµανών αφορά την ίδια την Ελκυστήρ και, πιο συγκεκριµένα, την απόκτηση του πλήρη ελέγχου της. Σύµφωνα µε πληροφορίες της Agrenda, η διοίκηση της BayWa βρίσκεται σε προχωρηµένες συζητήσεις µε τον ιδιοκτήτη της αντιπροσωπείας, Νίκο Κουρίνο, προκειµένου να εξαγοράσει την Ελκυστήρ. Οι δύο πλευρές έχουν πραγµατοποιήσει σειρά ραντεβού προκειµένου να οριστικοποιήσουν τις λεπτοµέρειες του ντηλ ενώ εντός της επόµενης εβδοµάδας ή, το αργότερο, µετά το Πάσχα θα πραγµατοποιηθεί µια ακόµα συνάντηση.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο Ν. Κουρίνος δεν είναι αντίθετος στην προοπτική πώλησης της εταιρείας, ωστόσο επιθυµεί να κρατήσει ένα µικρό έστω ποσοστό.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η εταιρεία δείχνει να προετοιµάζεται ή να έχει ήδη περάσει στη... «γερµανική εποχή». Οι πληροφορίες λένε ότι σχεδόν όλες οι αποφάσεις (από τις προσλήψεις µέχρι την εκπαίδευση των στελεχών) λαµβάνονται πια στη Γερµανία από τον Andreas Forster ο οποίος έχει και το γενικό πρόσταγµα.  
Αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο της εδώ αντιπροσωπεία τους και µετατρέποντάς τη ουσιαστικά σε θυγατρική µε γερό «πορτοφόλι», οι Γερµανοί της ΒayWa εκτιµούν ότι θα µπορέσουν να υλοποιήσουν ευκολότερα τα επιχειρηµατικά τους σχέδια που είναι: Επιθετικότερη πολιτική προώθησης των Fendt, στήριξη των κατά τόπους αντιπροσώπων µε µεγαλύτερα στοκ ανταλλακτικών ενώ αφήνουν ανοικτό το ενδεχόµενο και της δηµιουργίας µονάδας παραγωγής τρακτέρ στη χώρα µας.
Φαίνεται όµως ότι η επόµενη κίνηση των Γερµανών αφορά την ίδια την Ελκυστήρ και, πιο συγκεκριµένα, την απόκτηση του πλήρη ελέγχου της. Σύµφωνα µε πληροφορίες της Agrenda, η διοίκηση της BayWa βρίσκεται σε προχωρηµένες συζητήσεις µε τον ιδιοκτήτη της αντιπροσωπείας, Νίκο Κουρίνο, προκειµένου να εξαγοράσει την Ελκυστήρ. Οι δύο πλευρές έχουν πραγµατοποιήσει σειρά ραντεβού προκειµένου να οριστικοποιήσουν τις λεπτοµέρειες του ντηλ ενώ εντός της επόµενης εβδοµάδας ή, το αργότερο, µετά το Πάσχα θα πραγµατοποιηθεί µια ακόµα συνάντηση.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο Ν. Κουρίνος δεν είναι αντίθετος στην προοπτική πώλησης της εταιρείας, ωστόσο επιθυµεί να κρατήσει ένα µικρό έστω ποσοστό.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η εταιρεία δείχνει να προετοιµάζεται ή να έχει ήδη περάσει στη... «γερµανική εποχή». Οι πληροφορίες λένε ότι σχεδόν όλες οι αποφάσεις (από τις προσλήψεις µέχρι την εκπαίδευση των στελεχών) λαµβάνονται πια στη Γερµανία από τον Andreas Forster ο οποίος έχει και το γενικό πρόσταγµα.  
Αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο της εδώ αντιπροσωπεία τους και µετατρέποντάς τη ουσιαστικά σε θυγατρική µε γερό «πορτοφόλι», οι Γερµανοί της ΒayWa εκτιµούν ότι θα µπορέσουν να υλοποιήσουν ευκολότερα τα επιχειρηµατικά τους σχέδια που είναι: Επιθετικότερη πολιτική προώθησης των Fendt, στήριξη των κατά τόπους αντιπροσώπων µε µεγαλύτερα στοκ ανταλλακτικών ενώ αφήνουν ανοικτό το ενδεχόµενο και της δηµιουργίας µονάδας παραγωγής τρακτέρ στη χώρα µας.