«Πραγματικά κομψό!»: Αυτή η φράση συμπυκνώνει την αρχική αντίδραση των συντακτών του έγκριτου περιοδικού Profi, όταν αντίκρισαν το μοντέλο της δοκιμής.
Κάτω από το φινετσάτο καπό που έχει σχεδιάσει ο οίκος Giugiaro, υπάρχει το 6-κύλινδρο μοτέρ TCD 6.1 L06 4V της Deutz, χωρητικότητας 6.1 λίτρων, εξοπλισμένο με υπερσυμπιεστή και καταλυτικό μετατροπέα SCR, που συμμορφώνεται με τις εκπομπές καυσαερίων IIIB (Tier 4 i).
Στο διεθνώς αναγνωρισμένο κέντρο δοκιμών DLG, στο Gross-Umstadt της Γερμανίας, το τρακτέρ της Deutz – Fahr απέδωσε τα μέγιστα και μάλιστα σε ονομαστικό αριθμό στροφών χωρίς υπερσυμπίεση, ξεκινώντας από 171 kW / 233 HP και φθάνοντας στο μέγιστο των 181 kW / 246 HP! Σύμφωνα με τη Deutz-Fahr, οι βέλτιστες τιμές έχουν μειωθεί χάρη στο νέο λογισμικό οικονομικής διαχείρισης του κινητήρα, το οποίο έχει πλέον καθιερωθεί στη σειρά. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι υπάρχει διαθέσιμη πολύ μεγαλύτερη ισχύ ακόμη και χωρίς υπερσυμπίεση!
Έτσι, όταν ο υπερσυμπιεστής μπαίνει σε λειτουργία, ο κινητήρας αποδίδει επιπλέον 8 HP σε ονομαστικό αριθμό στροφών και 5 HP στη μέγιστη ισχύ. Αισθητή είναι η αύξηση της ροπής έως 25% (με υπερσυμπίεση), αλλά και της σταθερής περιοχής ισχύος μέχρι 20%.
Ωστόσο το πιο σημαντικό κριτήριο σε αυτή τη δοκιμή είναι η κατανάλωση diesel. Με 243 g / kWh στις ονομαστικές στροφές και μόλις 229 g / kWh σε μέγιστη ισχύ, το 7250 TTV είναι ο ηγέτης στη κατηγορία του!
Το μοντέλο της δοκιμής πήγε ακόμα καλύτερα σε λειτουργία με Powermix: 264 g / kWh (συν 24,2 g / kWh με ΑdBlue) είναι μια πολύ καλή εικόνα, καθώς αντιστοιχεί σε 10% λιγότερη κατανάλωση από το μέσο όρο για όλα τα τρακτέρ που έχουν δοκιμαστεί μέχρι σήμερα.
Αλλά και σε κίνηση στο δρόμο, το 7250 TTV κατάφερε να κλέψει την παράσταση. Στα 40 km/h, η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 514 g / kWh, γεγονός που μεταφράζεται σε 12% κάτω από το μέσο όρο από τα ανταγωνιστικά μοντέλα. Στα 50 km/h, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 3% κάτω από το μέσο όρο, γεγονός που του δίδει τα σκήπτρα της οικονομίας και σε αυτή την περίπτωση!
Συμπερασματικά, το νέο Deutz-Fahr 7250 TTV δεν είναι μόνο ωραίο σε εμφάνιση, αλλά κερδίζει τον αγρότη με τις εξαιρετικές επιδόσεις του, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση diesel που επιτυγχάνει. Εύσημα παίρνει και στην εργονομία της καμπίνας, όπου το υποβραχιόνιο του χειριστή, το καινοτόμο joystick, καθώς και ο ολοκληρωμένος υδραυλικός εξοπλισμός του, κερδίζουν τις εντυπώσεις.
Τα τρακτέρ Deutz-Fahr της σειράς 7, κατασκευάζονται για να αποδίδουν αλλά και για να αντέχουν. Προσφέρουν την μέγιστη δυνατή ευελιξία με υψηλές παραγωγικές δυνατότητες που καλύπτουν στο έπακρο τις μεγάλες και μεσαίες γεωργικές εκμεταλλεύσεις. Γνωρίστε και εσείς τα κορυφαία τρακτέρ Deutz–Fahr της σειράς 7 και θα γίνουν ο ακούραστος συνεργάτης στο προσοδοφόρο χωράφι σας.