Η νέα εταιρεία θα ονοµάζεται «Ολυµπιακή Ζυθοποιία» και το 51% αυτής θα ανήκει στον δανέζικο όµιλο (ο οποίος ήδη ήλεγχε τη Μύθος Ζυθοποιία) ενώ το 49% θα κατανεµηθεί µεταξύ των υφιστάµενων µετόχων της «παλαιάς» Ολυµπιακής Ζυθοποιίας: Το 25% θα κατέχει ο Γιάννης Χήτος και από 12% τα αδέρφια Ηλίας και Γιώργος Γκρέκης. Η συµφωνία τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισµού στην οποία κατατέθηκαν ήδη τα σχετικά έντυπα γνωστοποίησης
Το νέο σχήµα θα κατέχει µερίδιο 29% στην ελληνική αγορά ενώ, όπως τόνισαν ο διευθύνων της Mύθος Αλέξης Καραφυλλίδης και ο πρόεδρος της Ολυµπιακής Γιάννης Χήτος, µε στόχο να αυξηθεί στο 32%-33% την ερχόµενη πενταετία. Εξυπακούεται ότι η συµφωνία αυξάνει τη συγκέντρωση στον κλάδο όπου ήδη το ποσοστό του leader του κλάδου (Αθηναϊκή Ζυθοποιία) ανέρχεται στο 55%.
Οι δυο άνδρες µίλησαν για µια εταιρεία «µε διεθνές αποτύπωµα και ελληνικό DNA» το οποίο, σύµφωνα µε τον κ. Χήτο διασφαλίζεται από την ισχυρή ελληνική µειοψηφική παρουσία των Ελλήνων µετόχων (και µάλιστα ως φυσικά πρόσωπα) καθώς επίσης και από το γεγονός ότι 7 από τις 14 συνολικά µπίρες που περιλαµβάνει το χαρτοφυλάκιό της θα παράγονται στην Ελλάδα. ∆ιαβεβαίωσαν, δε, ότι δεν υπάρχουν σκέψεις για κατάργηση κανενός σήµατος αλλά, αντίθετα αύξησή τους- πρότζεκτ που αποτελεί µέρος των επενδύσεων ύψους 50 εκατ. ευρώ που έχουν προϋυπολογισθεί για το διάστηµα 2015-2019.
Λεπτοµέρειες για το οικονοµικό σκέλος της συναλλαγής δεν αποκαλύφθηκαν, ωστόσο, η αποστροφή του κ. Χήτου ότι «προχωράµε µαζί για τουλάχιστον πέντε χρόνια» παραπέµπει εµµέσως σε πενταετή ρήτρα στη λήξη οποίας οι µέτοχοι θα προχωρήσουν σε επανεξέταση των όρων της συµφωνίας.
Επεκτείνεται η συµβολαιακή Όσον αφορά στο πρόγραµµα συµβολαιακής στο κριθάρι που ξεκίνησε από το 2011 η Ολυµπιακή Ζυθοποιία, όχι µόνο θα συνεχιστεί αλλά θα εντατικοποιηθεί. Όπως είπε στην Agrenda ο κ. Γιάννης Χήτος, στους στόχους του νέου σχήµατος είναι πέρα από τη Φιξ, ελληνικό κριθάρι να χρησιµοποιείται και για την παραγωγή των σηµάτων Mύθος
και Kaiser. Σηµείωσε ότι ήδη από φέτος αυξήθηκαν κατά 16% οι εκτάσεις οι καλλιεργούµενες εκτάσεις και κατά 60% ο αριθµός των παραγωγών που συµµετέχουν στο πρόγραµµα συµβολαιακής. Να σηµειωθεί ότι η «νέα» Ολυµπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες παραγωγικές µονάδες στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναµικότητας 2,2 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως καθώς και 14 εµπορικά σήµατα και ο αθροιστικός τζίρος του ξεπερνά τα 150 εκατ. ευρώ.
Το νέο σχήµα θα κατέχει µερίδιο 29% στην ελληνική αγορά ενώ, όπως τόνισαν ο διευθύνων της Mύθος Αλέξης Καραφυλλίδης και ο πρόεδρος της Ολυµπιακής Γιάννης Χήτος, µε στόχο να αυξηθεί στο 32%-33% την ερχόµενη πενταετία. Εξυπακούεται ότι η συµφωνία αυξάνει τη συγκέντρωση στον κλάδο όπου ήδη το ποσοστό του leader του κλάδου (Αθηναϊκή Ζυθοποιία) ανέρχεται στο 55%.
Οι δυο άνδρες µίλησαν για µια εταιρεία «µε διεθνές αποτύπωµα και ελληνικό DNA» το οποίο, σύµφωνα µε τον κ. Χήτο διασφαλίζεται από την ισχυρή ελληνική µειοψηφική παρουσία των Ελλήνων µετόχων (και µάλιστα ως φυσικά πρόσωπα) καθώς επίσης και από το γεγονός ότι 7 από τις 14 συνολικά µπίρες που περιλαµβάνει το χαρτοφυλάκιό της θα παράγονται στην Ελλάδα. ∆ιαβεβαίωσαν, δε, ότι δεν υπάρχουν σκέψεις για κατάργηση κανενός σήµατος αλλά, αντίθετα αύξησή τους- πρότζεκτ που αποτελεί µέρος των επενδύσεων ύψους 50 εκατ. ευρώ που έχουν προϋυπολογισθεί για το διάστηµα 2015-2019.
Λεπτοµέρειες για το οικονοµικό σκέλος της συναλλαγής δεν αποκαλύφθηκαν, ωστόσο, η αποστροφή του κ. Χήτου ότι «προχωράµε µαζί για τουλάχιστον πέντε χρόνια» παραπέµπει εµµέσως σε πενταετή ρήτρα στη λήξη οποίας οι µέτοχοι θα προχωρήσουν σε επανεξέταση των όρων της συµφωνίας.
Επεκτείνεται η συµβολαιακή Όσον αφορά στο πρόγραµµα συµβολαιακής στο κριθάρι που ξεκίνησε από το 2011 η Ολυµπιακή Ζυθοποιία, όχι µόνο θα συνεχιστεί αλλά θα εντατικοποιηθεί. Όπως είπε στην Agrenda ο κ. Γιάννης Χήτος, στους στόχους του νέου σχήµατος είναι πέρα από τη Φιξ, ελληνικό κριθάρι να χρησιµοποιείται και για την παραγωγή των σηµάτων Mύθος
και Kaiser. Σηµείωσε ότι ήδη από φέτος αυξήθηκαν κατά 16% οι εκτάσεις οι καλλιεργούµενες εκτάσεις και κατά 60% ο αριθµός των παραγωγών που συµµετέχουν στο πρόγραµµα συµβολαιακής. Να σηµειωθεί ότι η «νέα» Ολυµπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες παραγωγικές µονάδες στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναµικότητας 2,2 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως καθώς και 14 εµπορικά σήµατα και ο αθροιστικός τζίρος του ξεπερνά τα 150 εκατ. ευρώ.
25-11-2014 13:57MARIOS
μηπως τα αίτια που οδήγησαν στην απορρόφηση είναι γνωστά ; Το βασικότερο, Μύθος Ζυθοποιία μηδενικός τραπεζικός δανεισμός, Ολυμπιακή Ζυθοποιία…;;;
Απάντηση