Ωστόσο οι... μετασεισμοί της υπόθεσης Volkswagen μπορεί να αποδειχτούν αστάθμητος παράγοντας…
Όπως μεταδίδει το Bloomberg επικαλούμενο πηγές με γνώση της υπόθεσης, η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να πιέσει για αποτίμηση μέχρι και 11 δισ. ευρώ.
Βάσει των συζητήσεων με πιθανούς επενδυτές, η Ferrari μπορεί να αποτιμηθεί μέχρι και στα 11 δισ. ευρώ -από κάτι λιγότερο από 10 δισ.-, όταν η Fiat Chrysler στην οποία ανήκει, πουλήσει ένα μερίδιο 10% στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι τιμές για την αρχική δημόσια προσφορά θα ανακοινωθούν την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου ενώ παρουσιάσεις σε πιθανούς αγοραστές έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα.
Η αποτίμηση μπορεί να αλλάξει εν μέσω μεταβλητότητας της αγοράς, από την αποκάλυψη του σκανδάλου της Volkswagen τον περασμένο μήνα και μετά, ανέφεραν.
Όπως επισημαίνει το πρακτορείο, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Chrysler, Σέρτζιο Μαρκιόνε, που διατελεί και πρόεδρος της Ferrari, επέμενε για μήνες πως η μάρκα θα έπρεπε να εκτιμάται ως κατασκευάστρια ειδών πολυτελείας, όπως οι Prada και Hermes, και όχι ως αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτές οι εταιρίες τελούν υπό διαπραγμάτευση με 20 φορές μεγαλύτερα λειτουργικά κέρδη, το οποίο αντιστοιχεί σε παραπάνω από τη διπλάσια της μέσης αποτίμησης των αυτοκινητοβιομηχανιών.