Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 265 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2016, σε σχέση με τα 576 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του προηγουμένου έτους, όταν τα αποτελέσματα είχαν ενισχυθεί από τα επιπλέον 375 εκατ. ευρώ που προέκυψαν από την πώληση της μεξικανικής εταιρείας συσκευασίας Empaque.
Οι ενοποιημένοι όγκοι μπύρας αυξήθηκαν 7% οργανικά στη διάρκεια της περιόδου, λόγω των ισχυρών πωλήσεων κατά τη διάρκεια των εορτασμών για το Νέο Έτος στο Βιετνάμ και την Κίνα και της χρονικής συγκυρίας εορτασμού του Πάσχα.