Ανατρέποντας τα μέχρι τώρα δεδομένα, στο νέο διαφημιστικό σποτ Δωδώνη, οι θεατές βλέπουν τον Πρόβατο σε ένα ειδυλλιακό τοπίο της Ηπείρου να μιλάει για το έμφυτο ταλέντο του να υποδύεται το πρόβατο, να μας δείχνει μερικές από τις διαφημίσεις στις οποίες το έχει υποδυθεί τα προηγούμενα χρόνια και να εξηγεί γιατί η Δωδώνη δεν θα χρειαστεί τη συμμετοχή του αυτή τη φορά.
Ο λόγος είναι απλός: τα προϊόντα Δωδώνη είναι πολύ αγνά και η γεύση τους αρκεί για να πείσει τον οποιοδήποτε, χωρίς να χρειάζεται να επιστρατευτούν άλλα μέσα.
Σημειώνεται ότι τη σκηνοθεσία της ταινίας υπογράφει ο σκηνοθέτης Γιώργος Λάνθιμος και η Boo Productions, ενώ την επιμέλεια της καμπάνιας η McCann Athens.