BACK TO
TOP
Business

Επενδύσεις 10 εκατ. για την ΚΡΙ-ΚΡΙ σε βάθος 4ετίας

Επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων και το λανσάρισμα νέων προϊόντων από το 2017 ως το 2020 σχεδιάζει η βιομηχανία ΚΡΙ-ΚΡΙ, εστιάζοντας στο τρίπτυχο έμφαση στην καινοτομία, ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας και παρουσίαση νέων προϊόντων.

Επενδύσεις 10 εκατ. για την ΚΡΙ-ΚΡΙ σε βάθος 4ετίας

1
0

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΚΡΙ-ΚΡΙ κ. Τσινάβος υποστήριξε ότι προτεραιότητα της εταιρίας είναι να αναπτύσσεται διαρκώς. Ο ίδιος δήλωσε τα εξής:

«Ακόμα και τη φετινή χρονιά με την κατάρρευση της "Μαρινόπουλος" που αποτέλεσε πλήγμα για την ελληνική οικονομία και το λιανεμπόριο, η εταιρεία “ΚΡΙ-ΚΡΙ” είχε σταθερή ετήσια ανάπτυξη. Πιστεύουμε ότι στοχεύοντας ακόμα πιο ψηλά, θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα άριστης ποιότητας και υψηλής θρεπτικής αξίας, αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου μας. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε πραγματική προστιθέμενη αξία για τους μετόχους, τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές μας αλλά και για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Παράλληλα θεωρούμε ότι οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις της Ελλάδας, όπως η εταιρεία μας, σε συνδυασμό με όλα τα πλεονεκτήματα που διαθέτει η χώρα μας (σημαντική γεωγραφική θέση, αξιόλογη εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού, υψηλό επίπεδο management) μπορούν να αποτελέσουν ουσιαστικό αντίβαρο στην κρίση και να συμβάλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη».

Τα γιαούρτια ΚΡΙ-ΚΡΙ παράγονται από φρέσκο ελληνικό γάλα από τον νομό Σερρών, σε μόλις 24 ώρες από την συλλογή του και η εξαγωγική δραστηριότητα έγκειται σε 23 χώρες, όπως τη Μεγάλη Βρετανία, την Γερμανία, την Ολλανδία και την Ιταλία.

Από τις συνολικές πωλήσεις της εταιρίας, το 25% οφείλεται στις εξαγωγές της γαλακτοβιομηχανίας. Οι αγορές του εξωτερικού δείχνουν έντονο ενδιαφέρον στην ΚΡΙ-ΚΡΙ, γι΄ αυτό η εταιρία προσπαθεί με νέες συνεργασίες και με την παραγωγή νέων προϊόντων να ισχυροποιήσει την θέση της στην διεθνή αγορά.

Όσον αφορά τα οικονομικά στοιχεία, εκτιμάται ότι το 2016 η εταιρεία θα κλείσει με τζίρο περίπου 70 εκατομμυρίων ευρώ, από τα οποία το 70% θα προέρχεται από τις πωλήσεις γιαουρτιού και το 30% από τις πωλήσεις παγωτού. Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού, η εταιρεία ΚΡΙ-ΚΡΙ κατέχει την δεύτερη θέση, με μερίδιο αγοράς 14%, ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με φάρμες από τον νομό Σερρών για να προσφέρει γάλα ημέρας, διατηρώντας την υψηλή θρεπτική αξία.

Σχετικά με το παγωτό, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας ανέρχεται στο 13%. Παρόλο που η αγορά σε αυτόν τον τομέα παρουσιάζει μια συνολική πτώση της τάξεως του 11, η εταιρεία προωθεί την ενίσχυση της διανομής, δίνοντας έμφαση στις τουριστικές περιοχές. Τέλος, γίνεται και μία προσπάθεια για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, όπως η κατηγορία frozen yogurt, που παρουσιάζουν έντονο ενδιαφέρον τόσο στην εγχώρια, όσο και στην διεθνή αγορά.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία