Ο ελβετικός κολοσσός στα καταναλωτικά αγαθά, στον οποίο ανήκουν μεταξύ άλλων οι μάρκες Nesquik, Puppy Chow και Stouffer, ενημέρωσε ότι οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 89,5 δισ. ελβετικά φράγκα αυξημένες κατά 0,8%, ελαφρώς χαμηλότερα των προσδοκιών των αναλυτών. Τα καθαρά κέρδη για το έτος υποχώρησαν σε 8,5 δισ. φράγκα, από 9,1 δισ. το 2015.
Οι οργανικές πωλήσεις, οι οποίες εξαιρούν τις διακυμάνσεις των ισοτιμιών, τις εξαγορές και τις εκποιήσεις, αναπτύχθηκαν μόνο κατά 3,2% από 4,2% το 2016, σηματοδοτώντας την τέταρτη συνεχόμενη χρονιά κατά την οποία η Nestle δεν καταφέρνει να επιτύχει το στόχο ανάπτυξης 5-6%. Η εταιρία εκτίμησε σήμερα ότι οι οργανικές πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 2%-4% φέτος.