BACK TO
TOP
Business

Αναψυκτικά με στέβια στην Ελλάδα από την Coca-Cola

Με αφετηρία την Ελλάδα κάνει την είσοδο της στην κατηγορία των αναψυκτικών με στέβια η Coca-Cola. Συγκεκριμένα, η εταιρεία στο πλαίσιο και της παγκόσμιας στρατηγικής της παρουσίασε την Τρίτη 28 Μαρτίου στην Ελλάδα τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, που έρχεται να προστεθεί στις τέσσερις επιλογές που ήδη διαθέτει : την Coca-Cola Αυθεντική Γεύση, την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Μηδέν Θερμίδες, την Coca-Cola Light και την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Χωρίς Καφεΐνη.

Αναψυκτικά με στέβια στην Ελλάδα από την Coca-Cola

1
0
Κυκλοφορώντας σε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα, το νέο προϊόν θα παράγεται από την Coca-Cola Τρία Έψιλον στο mega-plant του Σχηματαρίου, το μεγαλύτερο εργοστάσιο εμφιάλωσης και διανομής αναψυκτικών και χυμών της χώρας. Από σήμερα αρχίζει η διάθεσή του στα ράφια καταστημάτων λιανικού εμπορίου με σχετικές συμφωνίες να υπάρχουν με όλους τους μεγάλους retailers και την διανομή να περιλαμβάνει και την μικρή λιανική αλλά και την αγορά. ΗΟ.RE.CA.  

To νέο προϊόν στις αρχές Απριλίου θα αρχίσει να εξάγεται και στην Κύπρο ενώ η εταιρεία αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να αποκτήσει μελλοντικά παρουσία και σε άλλες αγορές του εξωτερικού

Η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα ανέφερε, μεταξύ άλλων, για το νέο προιόν πως στόχος είναι να μεγαλώσει η συγκεκριμένη κατηγορία και σε αυτό το πλαίσιο να αποκτήσει και εκεί ηγετική παρουσία η Coca-Cola. Aυτη΄την στιγμή η κατηγορία των αναψυκτικών με στέβια εκτιμάται πως αντιστοιχεί στο 5% της συνολική αγοράς αναψυκτικών με τους ανθρώπους της Coca-Cola να εκτιμούν πως με την νέα αυτή κίνηση μπορεί σε βάθος τριετίας να ανέλθει στο 10-15%.

Το νέο προϊόν είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας, “Our Way Forward”, η οποία αποτελεί το όραμα της Coca-Cola για το μέλλον. Μια στρατηγική που έχει ως κεντρικό μέλημά της τη μείωση της ζάχαρης και περισσότερες επιλογές, πάντα με την ίδια γεύση

Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι από τους πρωτοπόρους αυτής της νέας παγκόσμιας στρατηγικής, καθώς
  • Ήδη προσφέρει 4 διαφορετικές επιλογές Coca-Cola και επιλογές με λίγες ή καθόλου θερμίδες για όλα τα βασικά αναψυκτικά της, όπως η Fanta και η Sprite.
  • Από την παρουσίαση της Coca-Cola Light το 1986, έχει προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές συνολικά 12 προϊόντα με μειωμένη ή καθόλου ζάχαρη.
  • Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει μειώσει σχεδόν 20% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της κατά μέσο όρο.
  • Το 2017, ενισχύει την προώθηση προϊόντων Coca-Cola χωρίς ζάχαρη, ώστε να τα γνωρίσουν ακόμη περισσότεροι καταναλωτές.

Η Λίλιαν Νεκταρίου, ανέφερε επίσης: «Είμαστε υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα παγκοσμίως που παρουσιάζει τη νέα επιλογή Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με το γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. Κι είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που θα παράγεται στο mega-plant Σχηματαρίου. Η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφορεί στην Ελλάδα εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίζουμε τη ζάχαρη που καταναλώνουμε, χωρίς να θυσιάζουμε την υπέροχη γεύση. Η παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα του νέου προϊόντος Coca-Cola αντανακλά τη μακρά ιστορία της εταιρείας να καινοτομεί τοπικά. Σήμερα, το 75% των πιο επιτυχημένων μαρκών μας έχουν δημιουργηθεί σε διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο, και όχι κεντρικά».
Το νέο προϊόν προστίθεται στις μέχρι τώρα τέσσερις αγαπημένες επιλογές Coca-Cola που διατίθενται στην Ελλάδα και εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική marketing “One Brand”, η οποία ενσωματώνει για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας όλα τα προϊόντα Coca-Cola κάτω από μία ενιαία μάρκα
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία