BACK TO
TOP
Business

Στη νέα κατηγορία «παγκόσμιο τρακτέρ» επενδύουν οι μεγάλοι

Μassey Ferguson, Deutz Fahr και Valtra σέρνουν πρώτες το χορό της ανάπτυξης των Global μοντέλων.

Στη νέα κατηγορία «παγκόσμιο τρακτέρ» επενδύουν οι μεγάλοι

0
0
Πυκνώνουν οι επιχειρήσεις αγροτικών µηχανηµάτων, που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή σύγχρονων µικρών τρακτέρ, εξοπλισµένων µε τα απολύτως απαραίτητα, αλλά µε κινητήρες υψηλής τεχνολογικής στάθµης, πιάνοντας τον παλµό της αγοράς κυρίως στις αναπτυσσόµενες αγροτικά χώρες. Εκεί λοιπόν που υπήρχαν τα λεγόµενα «χωραφάδικα» και τα δενδροκοµικά, µία νέα κατηγορία έχει προστεθεί, αυτή των Global, δηλαδή των παγκόσµιων τρακτέρ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Agrenda

Πρώτη στο κοµµάτι αυτό δραστηριοποιήθηκε πριν λίγα χρόνια η Massey Ferguson που ουσιαστικά εισήγαγε τον όρο «Global», τουλάχιστον εµπορικά, καθώς ανέπτυξε τη Σειρά 4700, η οποία µπορούσε να κατασκευαστεί σε οποιοδήποτε εργοστάσιο απαιτώντας απλή τεχνογνωσία.

Κάποια βασικά σηµεία µένουν σταθερά, όπως για παράδειγµα το πλαίσιο, αλλά το αν ο κινητήρας θα είναι προδιαγραφών Stage IV ή το µηχάνηµα θα έχει καµπίνα εξαρτάται από την περιοχή όπου κατασκευάζεται. Όπως και να έχει άλλες ανάγκες έχει η Αφρική και άλλες η Ευρώπη ή η Ασία.

Η Massey Ferguson λοιπόν επένδυσε πάνω από 270 εκατοµµύρια ευρώ στην ανάπτυξη της Σειράς 4700 µε τον απλό, µικρό σκελετό, εφόσον παρατήρησε ότι πάνω από το 75% των πωλήσεων όλων των τρακτέρ στη Ρωσία και περίπου το 90% των τρακτέρ στην Αφρική και το 50% όλων των πωλήσεων τρακτέρ στην Ευρώπη ήταν κάτω των 100 ίππων

Έχοντας αυτό κατά νου, η Massey Ferguson ήταν προετοιµασµένη να επενδύσει µεγάλα ποσά σε ένα νέο παγκόσµιο πρόγραµµα κατασκευής για ένα τρακτέρ µικρού σκελετού κοινής πλατφόρµας. Το δυναµικό αυτό τρόπο κατασκευής η Massey τον επέκτεινε και για µεγαλύτερες ιπποδυνάµεις, µε τη νέα Σειρά 6700 να φτάνει τους 130 ίππους

Στο παιχνίδι Deutz Fahr και ValtraΗ Deutz Fahr µπήκε και αυτή στο νόηµα, κυκλοφορώντας τη νέα σειρά πέντε µοντέλων (50-80 ίππων) Global 4E. Η εταιρεία λέει ότι µπορεί να κατασκευάσει τα τρακτέρ αυτά σε διάφορες µονάδες, συµπεριλαµβανοµένων αυτών που βρίσκονται σε Τουρκία, Ινδία και Ιταλία. Προς το παρόν δίνονται επιλογές µε κινητήρα Stage IIIA και στο µέλλον θα βγουν εκδόσεις µε Stage IV

Από την πλευρά της η Valtra, επενδύει στη Σειρά της Α3 που είναι στην κορυφή των προτιµήσεων των Σκανδιναβών, την οποία και κυκλοφόρησε σε έκδοση Global, ώστε να κατασκευάζεται εκτός από τη Φιλανδία και στη Βραζιλία. Ολοκαίνουργια από την κορφή ως τις ρόδες, τα επτά µοντέλα της Σειράς έχουν ισχύ 75 έως 130 ίππων. ∆ιαθέτει το ίδιο στάιλινγκ µε την τέταρτη γενιά N και Τ και είναι εξοπλισµένη µε νέα καµπίνα και κιβώτιο ταχυτήτων.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία