BACK TO
TOP
Business

Αύξηση πωλήσεων +18,4% το α’ εξάμηνο για την ΚΡΙ ΚΡΙ

Αύξηση πωλήσεων +18,4% το α’ εξάμηνο του 2017 παρουσίασε η γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ ΑΕ, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις, που δημοσίευσε.

Αύξηση πωλήσεων +18,4% το α’ εξάμηνο για την ΚΡΙ ΚΡΙ

2
0

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 41,19 εκατ. ευρώ έναντι 34,78 εκατ. ευρώ του Α’ εξαμήνου 2016 (αύξηση +18,4%).  Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:

• Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 16,26 εκατ. ευρώ έναντι 14,21 εκατ. ευρώ του A’ εξαμήνου 2016.

• Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 8,22 εκατ. ευρώ έναντι 6,17 εκατ. ευρώ του A’ εξαμήνου 2016.

• Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 6,81 εκατ. ευρώ, έναντι 4,51 εκατ. ευρώ του A’ εξαμήνου 2016.

• Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 4,90 εκατ. ευρώ, έναντι 3,60 εκατ. ευρώ του A’ εξαμήνου 2016.

Τα αποτελέσματα της προηγούμενης περιόδου έχουν επιβαρυνθεί με έκτακτο ποσό 1,53 εκατ. ευρώ περίπου ως προβλέψεις επισφάλειας πελατών, βάσει των όρων της συμφωνίας εξυγίανσης των εταιρειών του ομίλου ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ. Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο Α’ εξάμηνο 2017 ανήλθαν σε 11,79 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά +8,8%.

Παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, τα παγωτά ΚΡΙ-ΚΡΙ κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στο σύνολο της αγοράς, φθάνοντας σε μερίδιο 15,2% σε όγκο, κερδίζοντας +2,8 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2016 (Nielsen, Ιούλιος 2017). Στην επιτυχία αυτή, καθοριστικό ρόλο έπαιξε η επέκταση του δικτύου πωλήσεων, τα νέα προϊόντα που λανσαρίστηκαν φέτος καθώς επίσης και η επένδυση σε νέες επικοινωνιακές καμπάνιες προς τους καταναλωτές.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της παγωτοσοκολάτας DERBY, η οποία κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα σε όλα τα brands αυτής της κατηγορίας, σηματοδοτώντας ακόμα μία επιτυχία για τη μακρόχρονη συνεργασία της ΚΡΙ-ΚΡΙ με τη σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ.

Επίσης, στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση +6,3%. Τα γιαούρτια ΚΡΙ-ΚΡΙ έχουν καθιερωθεί στη 2η θέση της αγοράς (IRI σε όγκο, Ιούλιος 2017), ενώ στην κατηγορία των παιδικών γιαουρτιών η ΚΡΙ-ΚΡΙ καταλαμβάνει την 1η θέση, με μερίδιο 33,5%.

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +72%). Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται από την επέκταση των υφιστάμενων συνεργασιών, με την αξιοποίηση της δυναμικής που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Έτσι, η συμμετοχή των εξαγωγών αναμένεται να ξεπεράσει το 30% των ετήσιων πωλήσεων του 2017.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, για την ενίσχυση της παραγωγικής υποδομής η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι υλοποιεί επενδυτικά σχέδια, συνολικού προϋπολογισμού 18 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα υλοποίησης έως τα τέλη του 2018. Έτσι, οι συνολικές επενδύσεις σε εξοπλισμό και υποδομές αναμένεται να ξεπεράσουν τα 40 εκατ. ευρώ, κατά την πενταετία 2014-2018, δημιουργώντας το πλέον σύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής ελληνικού γιαουρτιού στην Ευρώπη.

 

Κρι Κρι

Η εταιρεία Κρι Κρι αποτελεί το επιστέγασμα μιας προσπάθειας που μετρά 63 χρόνια επιχειρηματικότητας. Από το 1954 έως σήμερα ένα μικρό εργαστήριο ζαχαροπλαστικής στις Σέρρες με γαλακτοκομικά προϊόντα και παγωτό,  έχει καταφέρει να γίνει μια κερδοφόρα εξαγωγική βιομηχανία που κατέχει τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά γιαουρτιού και ένα σημαντικό και συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην αγορά παγωτού. Η Κρι Κρι παραμένει πιστή στο όραμά  της από γενιά σε γενιά: να παράγει γιαούρτια, γάλα και παγωτά και  να προσφέρει σε όλο τον κόσμο απολαυστικές αυθεντικές γεύσεις που να χαίρουν την προτίμηση των καταναλωτών, φτιαγμένες με αγνές και ποιοτικές πρώτες ύλες, με το μεράκι αλλά και την τεχνογνωσία της 100% Ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία