Έπειτα από μια αναφορά στο προφίλ της ΚΡΙ-ΚΡΙ, δόθηκε έμφαση στους βασικούς άξονες στρατηγικής της στο παγωτό και το γιαούρτι, και στις αναπτυξιακές προοπτικές της. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκαν και οι εκτιμήσεις των βασικών οικονομικών μεγεθών του 2017.
Συγκεκριμένα:
-Πωλήσεις: 79,3 εκατ. ευρώ (2016: 66,6 εκατ. ευρώ), μεταβολή +19,1%
-Ebitda: 12,5 εκατ. ευρώ (2016: 11,0 εκατ. ευρώ), μεταβολή +13,6%
-Κέρδη προ φόρων: 9,8 εκατ. ευρώ (2016: 8,2 εκατ. ευρώ), μεταβολή +19,5%.