BACK TO
TOP
Business

Επιστρέφει στην ελληνική αγορά η SPAR

Την είσοδό της στην ελληνική αγορά ανακοινώνει η SPAR Hellas (www.sparhellas.com), μέλος της SPAR International, του μεγαλύτερου συνεταιριστικού δικτύου λιανικών πωλήσεων τροφίμων σε όλο τον κόσμο, με 12.545 καταστήματα σε 44 χώρες και συνολικές πωλήσεις ύψους 33,1 δισ. ευρώ (στοιχεία του 2016).

Επιστρέφει στην ελληνική αγορά η SPAR

3
0

Σκοπός της, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, να δημιουργήσει και να διαχειριστεί το μεγαλύτερο συνεταιριστικό δίκτυο καταστημάτων λιανικής από ανεξάρτητους retailers στη χώρα.

Στόχος της εταιρίας είναι σε βάθος 4ετίας να αναπτύξει περισσότερα από 350 καταστήματα SPAR σε όλη την επικράτεια, με 1.400 είδη ιδιωτικής ετικέτας, παραγόμενα στο μεγαλύτερο μέρος τους από την ελληνική βιομηχανία, δίνοντας σε όλα τα μέλη της την τεχνογνωσία που διαθέτει, μέσα από τη σωστή καθοδήγηση και υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα οργάνωσης, εκπαίδευσης και business strategy.

Η βάση ανάπτυξης του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων SPAR θα προέλθει μέσα από τη στρατηγικής σημασίας συνεργασία της SPAR Hellas με τον όμιλο ΑΣΤΕΡΑΣ (www.asterasgroup.gr), ο οποίος σταδιακά σε 3 χρόνια θα επανατοποθετήσει στην αγορά το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου των 200 καταστημάτων του ως SPAR. Κάτω από αυτή την προοπτική, ο ΑΣΤΕΡΑΣ ένωσε τις δυνάμεις του με τον όμιλο MESIS (www.mesishellas.gr), αποκτώντας έτσι συνολικά για το 2018 διαχειριστικό έλεγχο σε 700 εκατ. € συνολικές πωλήσεις και σε περισσότερα από 500 καταστήματα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Τα πρώτα 10 καταστήματα SPAR που θα ανοίξουν στην Ελλάδα σχεδιάζεται να λειτουργήσουν μέχρι τον Ιούλιο, με στόχο τα 80 συνολικά καταστήματα για το 2018. Το SPAR δίκτυο στη χώρα θα αποτελείται από τη μετατροπή των καταστημάτων των ομίλων ΑΣΤΕΡΑΣ και MESIS, ενώ η SPAR Hellas προγραμματίζει να λειτουργήσει και νέα ιδιόκτητα καταστήματα που θα αναπτυχθούν από την ίδια.

Η SPAR International, πέρα από την ισχύ του παγκόσμιου brand της, παρέχει σε κάθε συνεργαζόμενο μέλος της υπηρεσίες υποστήριξης μέσω του σχεδιασμού των καταστημάτων, της προμήθειας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης του προσωπικού, της υψηλής απόδοσης της εφοδιαστικής αλυσίδας, της βελτίωσης των εσωτερικών διαδικασιών, του σχεδιασμού και της υλοποίησης κοινών ενεργειών μάρκετινγκ του δικτύου.

Η πρόσβαση σε διεθνείς πρακτικές (best practice share) και στην τεχνογνωσία της SPAR International σε συνδυασμό με την εμπειρία και τις ικανότητες των στελεχών της SPAR Hellas, προσφέρουν ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών σε όλους τους ανεξάρτητους λιανέμπορους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπτυχθούν δυναμικά μέσα σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Μιλώντας σχετικά για τη στρατηγική του νέου εγχειρήματος, ο κ. Φοίβος Καρακίτσος, CEO της SPAR Hellas, δήλωσε: «Η SPAR έρχεται στην Ελλάδα για να αναπτύξει το πιο σύγχρονο συνεταιριστικό δίκτυο ανεξάρτητων καταστημάτων λιανικής στη χώρα. Ο συνδυασμός της εξαιρετικής γνώσης της λιανικής από τους τοπικούς λιανέμπορους με την υψηλή γνώση, τις διεθνείς πρακτικές και την ισχύ του παγκόσμιου ονόματος της SPAR θα φέρουν σαν αποτέλεσμα καταστήματα διαφορετικά για τον καταναλωτή, ζεστά, φιλικά, με εξαιρετικής ποιότητας, φρέσκα, με μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, χαμηλές τιμές και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, η οποία θα επιτυγχάνεται μέσα από τη διαρκή εκπαίδευση. Η SPAR είναι μια οικογένεια και σαν οικογένεια κατορθώνει να γίνεται ένα με την ιστορία κάθε λιανεμπορικής εταιρίας, υποστηρίζοντας το ίδιο τις οικογενειακές αξίες που στο τέλος μάς κάνουν ξεχωριστούς. Η ομάδα της SPAR Hellas με τη σειρά της, αποτελείται από αναγνωρισμένα στελέχη στους τομείς των αγορών, του marketing, του operation και του supply, κάτι που εγγυάται υψηλού επιπέδου υποστήριξη σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων. Όραμά μας είναι η SPAR να γίνει ένας από τους δυνατούς Έλληνες παίκτες στη λιανική και γνωρίζοντας απόλυτα την κοινωνική μας ευθύνη, να ενισχύσουμε την ελληνική οικονομία χωρίς συμβιβασμούς».

Ο κ. Tobias Wasmuht, CEO της SPAR International, δήλωσε: «Με χαρά υποδεχόμαστε τη SPAR Hellas στο δίκτυο των συνεργατών μας σε όλο τον κόσμο. Η SPAR ιδρύθηκε με αρχή της την φράση "Καλύτερα Μαζί". Ο Αστέρας και η MESIS ενώνουν τους κοινούς πόρους και την τεχνογνωσία τους, κάτω από το διεθνώς αναγνωρισμένο όνομα της SPAR, και αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να επωφεληθούν και τα τρία συμβαλλόμενα μέρη. Η ελληνική λιανική αγορά είναι ανταγωνιστική αλλά η SPAR θα δράσει δυναμικά και θα φέρει ποιότητα, φρέσκια παραγωγή, αξία και άριστη αγοραστική εμπειρία για τους καταναλωτές. Είμαι σίγουρος ότι η SPAR θα δημιουργήσει ευκαιρίες ανάπτυξης για τους ανεξάρτητους λιανέμπορους, τους Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές και θα ενισχύσει την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».

Ο κ. Γιώργος Βογιατζάκης, από την πλευρά του, ως Σύμβουλος Ανάπτυξης της SPAR Hellas, δήλωσε: «Μέσα στον γενικότερο σχεδιασμό μας βρίσκεται και η ανάπτυξη των τοπικών προϊόντων στο δίκτυο της SPAR. Έχουμε αναλάβει την ευθύνη να ενισχύσουμε την ελληνική παραγωγή και δεν θα σταματήσουμε με κάθε τρόπο να ενισχύουμε ξεχωριστά την τοπική παραγωγή και τις τοπικές οικονομίες. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σταδιακά θα είναι όλα παραγόμενα στη χώρα μας, ενώ θα δώσουμε βήμα σε κάθε άξιο παραγωγό για εξαγωγές των προϊόντων του στο δίκτυο της SPAR σε ολόκληρο τον κόσμο. Επίσης πρέπει να πω πως πολύ σημαντική δουλειά γίνεται στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη του δικτύου μας. Τα καταστήματα SPAR θα είναι ξεχωριστά, φιλικά στον καταναλωτή και με υψηλές αποδόσεις για τον λιανέμπορο συνεργάτη. Έχουμε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε SPAR καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και κάτω από την ισχύ και την τεχνογνωσία του ονόματος της SPAR, να πετύχουμε σημαντικά μερίδια αγοράς».

Ο κ. Γιώργος Παπαντώνης, ως πρόεδρος του ομίλου ΑΣΤΕΡΑΣ, δήλωσε σχετικά με τη συνεργασία: «Η συνεργασία μας με τη SPAR δίνει μια εντελώς νέα προοπτική για εμάς ως ΑΣΤΕΡΑΣ αλλά και για το μεσαίο λιανεμπόριο γενικότερα. Με τη διεύρυνση τέτοιων συνεργασιών όπως με τη MESIS μπορούμε να πετύχουμε την ένωση του μεσαίου λιανεμπορίου κάτω από ένα κοινό όνομα. Ο στόχος μας είναι μέχρι το 2021 η ΑΣΤΕΡΑΣ να έχει διαχειριστικό έλεγχο σε 1,20 δισ. ευρώo συνολικών πωλήσεων, κατακτώντας μερίδιο αγοράς που θα ξεπερνάει συνολικά το 12% της ελληνικής αγοράς».

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία