BACK TO
TOP
Business

Κάνει ...Fizz στη νεολαία το νέο ποτό της Ένωσης Πεζών

Σε ένα νέο κοινό, κυρίως τη νεολαία και τις γυναίκες, απευθύνεται με ένα καινούργιο, πρωτοποριακό προϊόν η Ένωση Πεζών: Είναι το Fizz.

Κάνει ...Fizz στη νεολαία το νέο ποτό της Ένωσης Πεζών

3
2

Ένα αλκοολούχο ποτό με βάση το κρασί και με διάφορες γεύσεις: Μήλο, ροδάκινο, κεράσι και καρπούζι. Η συσκευασία του είναι πρωτότυπη σε μπουκαλάκι των 275 ml το οποίο είναι «τυλιγμένο» σε μία ετικέτα. Η περιεκτικότητα του Fizz σε αλκοόλη είναι χαμηλή και ανήκει στην κατηγορία ανάλογων ποτών που προτιμούν κυρίως οι νέοι 18-22 ετών και οι γυναίκες στα μπαράκια και τις καφετέριες.

Η πρώτη παρουσίαση του Fizz έγινε το Σάββατο 10 Νοεμβρίου στην έκθεση ειδών για «μικρά σημεία πώλησης» κυρίως  mini market και περίπτερα  στην Expo Athens. Η υποδοχή ήταν εκπληκτική! Ο κόσμος κατέκλυσε το περίπτερο της ΕΑΣ Πεζών και σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της Ένωσης Νίκο Μαντιδάκη ήδη έχουν παραγγείλει Fizz μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και κάβες. Σε λίγο καιρό το Fizz θα έχει τοποθετηθεί επίσης σε περίπτερα,  καφετέριες και  μπαράκια.

Όπως εξηγεί ο αντιπρόεδρος της ΕΑΣ Πεζών Μανώλης Μπέρκης το Fizz είναι επιτραπέζιο κρασί χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλη, που εμφιαλώνεται με την αξιοποίηση ενός νέου μηχανήματος το οποίο αγόρασε η Ένωση από την Ιταλία. Το συγκεκριμένο μηχάνημα κάνει  εμφιάλωση και με τη χρήση ανθρακικού. Σε αυτό το νέο μηχάνημα εμφιαλώνεται τώρα το σύνολο των κρασιών της ΕΑΣ.

Το νέο προϊόν ανήκει στην κατηγορία των RTD. Περιέχει 9% αλκοόλη και είναι γλυκισμένο με γλεύκος, κι όχι με ζάχαρη. Περιλαμβάνει επίσης και ανθρακικό. Γεύσεις μήλου και ροδάκινου έχουν τα λευκά κρασιά Fizz και κερασιού έχει το ροζέ. Σύντομα  θα κυκλοφορήσει ροζέ κρασί με γεύση καρπουζιού.

Η Ένωση Πεζών είναι η πρώτη που κυκλοφορεί στην Ελλάδα αυτό το προϊόν το οποίο σύμφωνα με την άδεια από το Υπουργείο ονομάζεται «αλκολούχο ποτό με βάση τον οίνο».

Με το Fizz η Ένωση Πεζών αξιοποιεί τα εμπορικά «κανάλια» των πολυκαταστημάτων και των καβών (καφετέριες και μπαράκια). Επίσης αξιοποιεί και το «κανάλι» των λεγόμενων μικρών σημείων πώλησης που είναι τα περίπτερα και τα mini market.

Υπενθυμίζεται ότι η Ένωση Πεζών έχει….συνηθίσει το κοινό της στις πρωτοτυπίες. Πρώτη  σε συσκευασία τετραπάκ κατάφερε να τοποθετήσει το κρασί της στα περίπτερα με πολύ μεγάλη επιτυχία. Στη συνέχεια τοποθέτησε το ελαιόλαδο της σε συσκευασία τετραπρίσμα. Πριν δύο χρόνια άρχισε να διαθέτει στην αγορά το ελαιόλαδο με τον τίτλο ΕΛΑΙΟΠΑΡΑΓΩΓΟΙ όπου η συσκευασία αναγράφει πού καταλήγουν τα χρήματα των καταναλωτών που το αγοράζουν. Το νέο πρωτοποριακό προϊόν Fizz αναμένεται να ταράξει τα νερά στην αγορά.

Σχόλια (2)
Προσθήκη σχολίου

06-06-2013 08:41ΑΣΣΙΟΥΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

Έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν στην έκθεση περιπτερου και mini-market που έγινε το 2012 στο Ελ. Βενιζέλος. Είναι ένα πολύ ωραίο προϊόν τόσο σε γεύση όσο και σε εμφάνιση, με πολύ δυναμικές προοπτικές, εφόσον λάβει την κατάλληλη προώθηση. Είναι γεύση χαρούμενη, που γεμίζει και δροσίζει τον ουρανίσκο και πιστεύω θα αποτελέσει έναν υπολογίσιμο ανταγωνιστή των σχετικών προϊόντων που ήδη κυκλοφορούν στην αγορά. Καλή επιτυχία!!!

Απάντηση

21-05-2013 15:54ΚΥΤΙΝΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΥΒΟΙΑΣ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΜΕΣΑ MAIL ΣΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία