Η πρώτη σημαντική τάση ορόσημο της έρευνας είναι η ηλικία, κατά την οποία οι Κινέζοι καταναλωτές ήπιαν το πρώτο ποτήρι κόκκινου κρασιού: περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (54%) άρχισαν την κατανάλωση οίνου όταν ήταν κάτω των 25 ετών.
Στη συνέχεια, το ποσοστό πέφτει καθώς η ηλικία προχωρεί
Στόχος της μελέτης ήταν να κατανοηθούν καλύτερα οι καταναλωτικές τους συνήθειες και η αγοραστική συμπεριφορά τους.
Η μελέτη διεξήχθη με το ινστιτούτο έρευνας CTR, με το δείγμα να καλύπτει ένα φάσμα από 512 γυναίκες που καταναλώνουν κόκκινο κρασί, ηλικίας 19-45 ετών και οι οποίες ζουν σε τρεις πόλεις: Πεκίνο, Guangzhou και Σανγκάη.
Στη συνέχεια, το ποσοστό πέφτει καθώς η ηλικία προχωρεί
Στόχος της μελέτης ήταν να κατανοηθούν καλύτερα οι καταναλωτικές τους συνήθειες και η αγοραστική συμπεριφορά τους.
Η μελέτη διεξήχθη με το ινστιτούτο έρευνας CTR, με το δείγμα να καλύπτει ένα φάσμα από 512 γυναίκες που καταναλώνουν κόκκινο κρασί, ηλικίας 19-45 ετών και οι οποίες ζουν σε τρεις πόλεις: Πεκίνο, Guangzhou και Σανγκάη.