BACK TO
TOP
Πολιτικές

Καμπάνια στα social media για τα 25 έτη της Fruit Logistica

Οι διοργανωτές της μεγαλύτερης διεθνούς έκθεσης φρέσκων φρούτων και λαχανικών στο Βερολίνο, Fruit Logistica, λάνσαραν μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) με αφορμή την επέτειο 25 χρόνων της έκθεσης.

Καμπάνια στα social media για τα 25 έτη της Fruit Logistica

0
0
Ο λόγος για το: #25fruits. Υπενθυμίζεται ότι η Fruit Logistica στο Βερολίνο ξεκίνησε το 1993 ανταποκρινόμενη στα αιτήματα του κλάδου των οπωροκηπευτικών και έχει εξελιχθεί σε ένα διεθνές εμπορικό εκθεσιακό γεγονός

«Ξέρουμε ότι οι εκθέτες και οι επισκέπτες της έκθεσης είναι παθιασμένοι με τα φρούτα και τα λαχανικά», ανέφερε στην ιστοσελίδα Fruitnet ο διευθυντής ανάπτυξης της Fruit Logistica, Wilfried Wollbold. «Αυτό το πάθος είναι συνεχόμενο για τη βιομηχανία οπωροκηπευτικών για πάνω από 25 χρόνια. Θέλουμε να γιορτάσουμε την επέτειο μ’ αυτήν τη καμπάνια»

Εκθέτες, εμπορικοί επισκέπτες της έκθεσης και φαν των φρέσκων φρουτολαχανικών καλούνται να συμμετάσχουν αποστέλλοντας φωτογραφίες τους στο Facebook ή στο Instagram της Fruit Logistica με θέμα φυσικά τα φρούτα και τα λαχανικά. Υπάρχει και η δυνατότητα να ανέβουν οι φωτογραφίες και στην επίσημη ιστοσελίδα της έκθεσης: www.fruitlogistica.co

Σημειώνεται ότι η καμπάνια  #25fruits ολοκληρώνεται στις 10 Φεβρουαρίου 2017, την τελευταία μέρα της Fruit Logistica (8-10 Φεβρουαρίου, Βερολίνο)

Πέντε έως 10 από τις καλύτερες φωτογραφίες θα αναρτηθούν σε Facebook, Instagram, την ιστοσελίδα της έκθεσης και θα παρουσιαστούν και στο εκθεσιακό κέντρο στο Βερολίνο κατά τη διάρκεια της  Fruit Logistica
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία