Τρανό παράδειγµα της δυναµικής που δείχνει το γάλα αµυγδάλου είναι η κίνηση της Olam International, που έχει έδρα στη Σιγκαπούρη και δραστηριοποιείται σε 70 χώρες, να αγοράσει µια γαλακτοκοµική µονάδα έκτασης 6.272 στρ. στο Μπέικερσφιλντ της Καλιφόρνιας και εν συνεχεία να πουλήσει τις 8.000 αγελάδες και να φυτέψει αµυγδαλιές και φιστικιές.
Σύµφωνα µε την ιρλανδική εφηµερίδα, Farmers Journal, οι Αµερικανοί καταναλωτές το 2015 ξόδεψαν 801 εκατ. ευρώ για να αγοράσουν γάλα αµυγδάλου. Πρόκειται για τριπλάσιο πόσο σε σύγκριση µε τα 257,4 εκατ. ευρώ που ξόδεψαν για το γάλα σόγιας. Η ζήτηση για το προϊόν σηµειώνει ανοδική πορεία και µάλιστα είναι διαθέσιµο πέραν από τα σούπερ µάρκετ και στις αλυσίδες καφέ-εστίασης όπως τα Starbucks και τα Dunkin’Donuts
Σε εταιρείες και online αγορές«Υπάρχει µια δυναµική στο γάλα, το βούτυρο και το αλεύρι αµυγδάλου. Όπως για παράδειγµα το brand Kite Hill στις ΗΠΑ, όπου τα προϊόντα φτιάχνονται αποκλειστικά από αµύγδαλα και περιλαµβάνουν µεταξύ άλλων γιαούρτια, τυριά και γλυκίσµατα», τονίζει η Μόλι Σπένσε, δ/ντρια του Συµβουλίου Αµυγδάλου της Καλιφόρνιας (ABC). Άλλα παραδείγµατα εταιρειών είναι οι «The Living Apothecary» και «Three Trees», και οι δύο ανήκουν σε γυναίκες και λανσάρουν από γάλα µέχρι προβιοτικά τόνικ και πράσινο τσάι από αµύγδαλα.
Επίσης, και το αµερικάνικο online κατάστηµα µε τρόφιµα, Good Eggs, ενέδωσε στη νέα τάση και πουλά αρωµατισµένο γάλα αµυγδάλου. Μάλιστα, για την ώρα προµηθεύεται τα αµύγδαλα από την Ισπανία και το µόνο γλυκαντικό που χρησιµοποιούν είναι οι χουρµάδες. Άλλες εταιρείες είναι η MilkmanSF (γάλα αµυγδάλου µε καρύδα και παρέχει και τον εξοπλισµό για να φτιάξεις οικιακά γάλα αµυγδάλου µε κακάο), η Forager (γάλα αµυγδάλου σε καφέ ακόµα και σε µέλι), η Happy Moose Juice, η Pop & Bottle κ.α
Ενστάσεις από αγελαδοτρόφουςΝα σηµειωθεί τέλος ότι ιδιαίτερα ενοχληµένοι είναι οι Αµερικανοί γαλακτοπαραγωγοί µε τον ολοένα και αυξανόµενο ανταγωνισµό από το γάλα αµυγδάλου. Μάλιστα, η Ένωση Γαλακτοπαραγωγών στις ΗΠΑ ζητά να θεσπιστεί νόµος όπου ως γάλα θα αναφέρεται µόνο αυτό που προέρχεται από θηλαστικά ζώα.
Σύµφωνα µε την ιρλανδική εφηµερίδα, Farmers Journal, οι Αµερικανοί καταναλωτές το 2015 ξόδεψαν 801 εκατ. ευρώ για να αγοράσουν γάλα αµυγδάλου. Πρόκειται για τριπλάσιο πόσο σε σύγκριση µε τα 257,4 εκατ. ευρώ που ξόδεψαν για το γάλα σόγιας. Η ζήτηση για το προϊόν σηµειώνει ανοδική πορεία και µάλιστα είναι διαθέσιµο πέραν από τα σούπερ µάρκετ και στις αλυσίδες καφέ-εστίασης όπως τα Starbucks και τα Dunkin’Donuts
Σε εταιρείες και online αγορές«Υπάρχει µια δυναµική στο γάλα, το βούτυρο και το αλεύρι αµυγδάλου. Όπως για παράδειγµα το brand Kite Hill στις ΗΠΑ, όπου τα προϊόντα φτιάχνονται αποκλειστικά από αµύγδαλα και περιλαµβάνουν µεταξύ άλλων γιαούρτια, τυριά και γλυκίσµατα», τονίζει η Μόλι Σπένσε, δ/ντρια του Συµβουλίου Αµυγδάλου της Καλιφόρνιας (ABC). Άλλα παραδείγµατα εταιρειών είναι οι «The Living Apothecary» και «Three Trees», και οι δύο ανήκουν σε γυναίκες και λανσάρουν από γάλα µέχρι προβιοτικά τόνικ και πράσινο τσάι από αµύγδαλα.
Επίσης, και το αµερικάνικο online κατάστηµα µε τρόφιµα, Good Eggs, ενέδωσε στη νέα τάση και πουλά αρωµατισµένο γάλα αµυγδάλου. Μάλιστα, για την ώρα προµηθεύεται τα αµύγδαλα από την Ισπανία και το µόνο γλυκαντικό που χρησιµοποιούν είναι οι χουρµάδες. Άλλες εταιρείες είναι η MilkmanSF (γάλα αµυγδάλου µε καρύδα και παρέχει και τον εξοπλισµό για να φτιάξεις οικιακά γάλα αµυγδάλου µε κακάο), η Forager (γάλα αµυγδάλου σε καφέ ακόµα και σε µέλι), η Happy Moose Juice, η Pop & Bottle κ.α
Ενστάσεις από αγελαδοτρόφουςΝα σηµειωθεί τέλος ότι ιδιαίτερα ενοχληµένοι είναι οι Αµερικανοί γαλακτοπαραγωγοί µε τον ολοένα και αυξανόµενο ανταγωνισµό από το γάλα αµυγδάλου. Μάλιστα, η Ένωση Γαλακτοπαραγωγών στις ΗΠΑ ζητά να θεσπιστεί νόµος όπου ως γάλα θα αναφέρεται µόνο αυτό που προέρχεται από θηλαστικά ζώα.