BACK TO
TOP
Παρουσιάσεις

Την εξαγορά της Kongskilde ανακοίνωσε στην EIMA η New Holland

Πέντε ηµέρες, είκοσι εκθεσιακοί χώροι και 2.000 εκθέτες, είναι ο ιδιαίτερα συνοπτικός απολογισµός της ∆ιεθνούς Έκθεσης ΕΙΜΑ που πραγµατοποιήθηκε στην Μπολόνια της Ιταλίας από τις 9 έως τις 13 Νοεµβρίου και την οποία η Agrenda παρακολούθησε από κοντά.

Την εξαγορά της Kongskilde ανακοίνωσε στην EIMA η New Holland

2
0

Πολλές επιχειρηματικές συμφωνίες, πρεµιέρες και ακόµη περισσότερες τεχνολογικές καινοτοµίες έδωσαν το στίγµα της φετινής διοργάνωσης, ανάµεσα στις οποίες η επιβεβαίωση της εξαγοράς της Kongskilde από τη New Holland και τα «αποκαλυπτήρια» του νέου Claas Nexos, που διατίθεται σε 14 εκδόσεις διαφορετικής ισχύος και διαστάσεων. 

Η παράλληλη εκδήλωση βέβαια που συγκέντρωσε την περισσότερη δημοσιότητα, ήταν αυτή του Τρακτέρ της Χρονιάς: Η αφρόκρεμα της βιομηχανίας, του ειδικού Τύπου αλλά και πολλοί επισκέπτες της έκθεσης, βρέθηκαν μαζί και φέτος για να χειροκροτήσουν τους νικητές.

Η σημαντικότερη διάκριση – Tractor of the Year – απονεμήθηκε στο Case IH Optum 300 CVX, το οποίο βαθμολογήθηκε υψηλότερα από τους ανταγωνιστές του στον εξής συνδυασμό κριτηρίων: Κινητήρας, μετάδοση, ηλεκτρονικά (μόνο στον στάνταρ εξοπλισμό), υδραυλικά, άνεση στην καμπίνα, καινοτόμα τεχνικά χαρακτηριστικά (είτε ως καινοτομίες είτε ως αποκλειστικότητες), τεχνολογικές καινοτομίες, επιλογές εξοπλισμού και σχεδιασμός.

Το βραβείο Best Utility απονεμήθηκε στο New Holland T5.120, χάρη στο συνδυασμό κινητήρα, μετάδοσης, υδραυλικών, άνεσης, καινοτόμων τεχνικών χαρακτηριστικών, επιλογών εξοπλισμού, σχεδιασμού και ευελιξίας. 

Νέο Claas Nexos

 Η νέα σειρά της Claas είναι 10% ισχυρότερη από την προηγούµενη (από 75 έως 112 HP), ενώ στα κορυφαία µοντέλα 250 VL & 250 F µε CPM (Claas Power Management), ο κινητήρας φτάνει σε ροπή τα 440 Nm.

Άλλα σηµαντικά στοιχεία είναι η διαθεσιµότητα µίας µνήµης ταχύτητας κινητήρα ως στάνταρ (συν µία ως πρόσθετη επιλογή), η επέκταση του σέρβις από τις 500 ώρες λειτουργίας στις 600, τα 4 νέα συστήµατα µετάδοσης, η στενότερη «µέση» για ευκολότερους ελιγµούς και η δυνατότητα περιορισµού του βάρους στους 3.5 τόνους, ώστε να οδηγείται σε κάποιες χώρες µε απλό δίπλωµα οδήγησης αυτοκινήτου.

Σε αποκλειστικές δηλώσεις του στην Agrenda, o Περιφερειακός ∆ιευθυντής Ν. Ευρώπης Paolo Tencone έπλεξε το εγκώµιο της δύναµης και των υδραυλικών του NEXOS και διατύπωσε την πεποίθησή του ότι η ελληνική αγορά θα ανακάµψει, υπό την προϋπόθεση ότι θα οργανωθεί καλύτερα και ότι όλοι οι διανοµείς θα δώσουν την πρέπουσα έµφαση στην υποστήριξη µετά την πώληση, η οποία πρέπει να δικαιώνει το προϊόν.

Σε ό,τι αφορά τη συνολική αποτίµηση της έκθεσης η επικέντρωση των εταιρειών στην τεχνολογία ήταν εµφανής. Τόσο για να υπερτερήσουν του ανταγωνισµού, όσο και γιατί αυτό επιβάλλεται από τις αυξανόµενες διατροφικές ανάγκες. Όπως µάλιστα ανέφερε στην εκδήλωση της Massey Ferguson, ο απερχόµενος στο τέλος του έτους ∆ιευθύνων Σύµβουλος Charles Markwell, αν το 1980 ένας αγρότης έτρεφε 75 ανθρώπους, το 2020 θα πρέπει να θρέψει 200. Η καλύτερη λοιπόν παραγωγικότητα δεν είναι ευκτέα, αλλά απαιτητέα.

Best Design στο τρακτέρ Deutz Fahr 6215 RC-Shift


Η ομορφιά είναι ένας παράγoντας που συνήθως συντελεί στην επιτυχία, σε προσωπικό και προϊοντικό επίπεδο. Το βραβείο Best Design λοιπόν, στο οποίο συμμετέχουν οι φιναλίστ όλων των κατηγοριών βραβείων, απέσπασε το Deutz-Fahr 6215 RC-shift, κάτι που χαροποίησε ιδιαίτερα και τους κυρίους Σ. Σταματίκο και Γ. Φωτιάδη της εταιρείας Θεοχαράκης, με τους οποίους είχαμε και την ευκαιρία να τα πούμε πιο διεξοδικά, παρουσία του κου Rainer Morgenstern, Διευθύνοντος Συμβούλου Γερμανίας και Εμπορικού Διευθυντή Ευρώπης της SDF. Ρωτήσαμε τον κύριο Morgenstern για την πρόοδο του νέου εργοστασίου στο Lauingen και μας διαβεβαίωσε ότι όλες οι εργασίες προχωρούν σύμφωνα με το πλάνο (κάτι που δεν μας εξέπληξε).

Στους νικητές της EIMA και η Carraro


Το βραβείο Best of Specialized, μια κατηγορία που αφορά σε τρακτέρ εξειδικευμένων χρήσεων, κυρίως δενδροκομικά και αμπελουργικά, απέκτησε ξεχωριστή σημασία φέτος, λόγω του ότι απονεμήθηκε σε ιταλική εταιρία, για ένα μοντέλο που φέρει το όνομα του ιδρυτή: το Tony 9800 TR επικράτησε των ανταγωνιστών του γιατί σύμφωνα με την κριτική επιτροπή παρουσίασε τον καλύτερο συνδυασμό κινητήρα, μετάδοσης, άνεσης, ευελιξίας και σχεδιασμού.

Και ήταν πραγματικά συγκινητικό, να βλέπεις όλη την οικογένεια στο βάθρο, με το γιο και την κόρη του Antonio Carraro να πλαισιώνουν τον πατέρα τους και να σηματοδοτούν τη συνέχεια στην εταιρία που ίδρυσε το 1960, ακολουθώντας και αυτός τα βήματα του πατέρα του, Giovanni Carraro.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία