BACK TO
TOP
Παρουσιάσεις

Το branding σημείο δύναμης για την αγροτική παραγωγή τόνισαν σε ημερίδα του Συνεταιρισμού Ανατολή με τη Bayer Ελλάς

Oλοκληρωμένη Διαχείριση της αγροτικής παραγωγής και branding αποτελούν προϋποθέσεις ανάπτυξης για την επίτευξη εξαγωγών στην παγκόσμια αγορά. Αυτό, τονίστηκε κατά την ενημερωτική ημερίδα που διοργάνωσε ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ανατολή με την υποστήριξη της Bayer Ελλάς στις εγκαταστάσεις του στην Ιεράπετρα στις 2 Μαΐου.

Το branding σημείο δύναμης για την αγροτική παραγωγή τόνισαν σε ημερίδα του Συνεταιρισμού Ανατολή με τη Bayer Ελλάς

3
0

Στην ημερίδα, «Ολοκληρωμένη Διαχείριση παραγωγής, Branding και Εξαγωγές» με σκοπό την κατάρτιση των παραγωγών και μελών του σε θέματα τόσο φυτοπροστασίας όσο και εμπορίας των κηπευτικών, παρέστη πλήθος παραγωγών και γεωπόνων,  μέλη επτά αγροτικών συνεταιρισμών της περιοχής αλλά και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από παρουσιάσεις προϊόντων, τεχνική ενημέρωση για ολοκληρωμένες λύσεις φυτοπροστασίας και ολοκληρώθηκε και την ομιλία του ομότιμου καθηγητή Μάρκετινγκ Γεώργιου Αυλωνίτη.

Το καλωσόρισμα έγινε από τον πρόεδρο του Συνεταιρισμού κο Ξενοφώντα Δουλούμη ο οποίος τόνισε ότι «Για πρώτη φορά στα δεδομένα της Κρήτης υπήρξε η πρωτοβουλία για μία τέτοια διοργάνωση με συμμετοχή όλων των σημαντικών συνεταιρισμών της περιοχής και των παραγωγών τους».

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Απόστολος Κλοντζάρης, Γενικός Διευθυντής Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Bayer Ελλάς ο οποίος ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους για την ανταπόκρισή τους στο κάλεσμα ενός σημαντικού για την περιοχή Συνεταιρισμού σε συνεργασία με την Bayer και αναφέρθηκε επιγραμματικά στις συνεργασίες που χτίζει η Εταιρία και στα προγράμματα της Αλυσίδας Αξίας Τροφίμων (πρόγραμμα Food Chain Partnership) με τελικό στόχο να στηρίξει την καθημερινή δουλειά του παραγωγού και να τον διευκολύνει ώστε τα προϊόντα του να είναι ανταγωνιστικά  και αναγνωρίσιμα σε μεγάλες αγορές όπως αυτή της Βόρειας Ευρώπης.

Ακολούθησε τεχνική παρουσίαση για τα νηματωδοκτόνα προϊόντα Velum Prime, Flocter και Βioact, για τα Βiologicals όπως επίσης και για τα πιο σημαντικά εντομοκτόνα κηπευτικών από την Δρ. Βασιλική Μαυροειδή, Συντονίστρια Πειραματισμού και τον  κο Νίκο Βουδούρη, Διευθυντή Πωλήσεων Νοτίου Ελλάδος του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Bayer. Kαι οι δύο εστίασαν στα πλεονεκτήματα από τη χρήση των προϊόντων αυτών, αναφέρθηκαν στα οφέλη από τον σωστό τρόπο εφαρμογής τους ενώ επιπρόσθετα έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση σε νέα καινοτόμα προϊόντα (Sivanto Prime, Requiem Prime κ.α.) που αναμένεται να  βοηθήσουν σημαντικά τους παραγωγούς κηπευτικών στο μέλλον.

Στη συνέχεια η κα Αχείμαστου, Επικεφαλής Αγρονομικής Ανάπτυξης και Εγκρίσεων της Bayer αναφέρθηκε στον τρόπο που αλλάζει η γεωργία σε παγκόσμιο επίπεδο, στις απαιτήσεις του πληθυσμού σε όλο τον κόσμο για ασφαλή και προσιτή τροφή αλλά και στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης και τις επιδράσεις στην καθημερινότητα των παραγωγών.

Οι συμμετέχοντες ωστόσο εντυπωσιάστηκαν από την Ομιλία του Ομότιμου Καθηγητή Γ. Αυλωνίτη ο οποίος μίλησε για τη σημασία του Branding στα ελληνικά προϊόντα και τις προϋποθέσεις για την επίτευξη εξαγωγών στην παγκόσμια αγορά. Όπως ο ίδιος τόνισε: «Θα πρέπει να δώσουμε υπεραξία στα ελληνικά προϊόντα και αυτό επιτυγχάνεται μόνο όταν επενδύσουμε σε χρόνο, ικανά στελέχη, κόπο και μακροχρόνια προοπτική». Επίσης συνεχίζοντας είπε: «Το  Brand είναι το σημείο δύναμης μιας επιχείρησης. Brand σημαίνει Επένδυση –Όραμα – Σκληρή δουλειά. Όταν στοχεύουμε σε Διεθνείς Αγορές οφείλουμε να επιλέξουμε τους τρόπους διείσδυσης σε αυτές». Κλείνοντας την ομιλία του αναφέρθηκε στον δεκάλογο για την επιτυχημένη ελληνική επιχειρηματικότητα στις Διεθνείς Αγορές και φυσικά δέχθηκε πληθώρα ερωτήσεων από τους παρευρισκομένους που άδραξαν την ευκαιρία να επωφεληθούν από τις γνώσεις και την εμπειρία του στο Μάρκετινγκ.

Το κλείσιμο της εκδήλωσης έκανε ο Απόστολος Κλοντζάρης ο οποίος ανέφερε: «Η Bayer αφουγκράζεται τον Έλληνα παραγωγό. Ιδιαίτερα η Κρήτη έχει μεγάλη σημασία καθώς τα προϊόντα της είναι υψηλής διατροφικής αξίας και στόχος μας είναι να τους δώσουμε την υπεραξία που χρειάζονται ώστε να αποκτήσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα τα βοηθήσει να κατακτήσουν μεγάλες αγορές του εξωτερικού».

Γνωρίζοντας πως η καινοτομία στη φυτοπροστασία είναι ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση της παραγωγής και της επαρκούς παροχής τροφίμων, η Bayer πάντα επικεντρωμένη στην τεχνολογία αιχμής, θα συνεχίζει να προσφέρει μία διακεκριμένη ποικιλία προϊόντων και ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών υποστήριξης στη σύγχρονη αειφόρο γεωργία.

 

Σχετικά με τη Bayer

Η Bayer είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός που δραστηριοποιείται στο χώρο των Βιοεπιστημών και συγκεκριμένα στους τομείς της Υγείας και της Γεωργίας. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Bayer σχεδιάζονται με γνώμονα το όφελος των ανθρώπων και τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους. Ταυτόχρονα, ο Όμιλος στοχεύει στη δημιουργία αξίας μέσω της καινοτομίας, της ανάπτυξης και της υψηλής απόδοσης. Η Bayer είναι προσηλωμένη στις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης και δρα ως ένας κοινωνικά και ηθικά υπεύθυνος εταιρικός πολίτης. Κατά το οικονομικό έτος 2017, ο Όμιλος απασχολούσε περίπου 99.800 άτομα και είχε πωλήσεις της τάξεως των 35 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι επενδύσεις ανήλθαν σε 2,4 δις ευρώ, ενώ οι  δαπάνες για Έρευνα και Ανάπτυξη σε 4,5 δις ευρώ. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.bayer.com

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία