BACK TO
TOP
της Πιάτσας

Θέλουν αέριο για να ανάψουν φουγάρα

Λοξές µατιές προς Ντουµπάι µεριά µαθαίνουµε ότι ρίχνουν, εσχάτως, κάποιοι κτηνοτρόφοι της Ξάνθης, στην προσπάθεια να βρουν νέες αγορές για την παραγωγή τους µε καλύτερους οικονοµικούς όρους απ’ ό,τι τους προσφέρουν συνήθως οι Έλληνες έµποροι κρέατος.

Είναι καλός ο νέος νόμος

4
0
Την πολλά υποσχόµενη πιθανότητα έναρξης ενός εµπορικού αλισβερισιού µε το… χλιδάτο Εµιράτο, όπως πληροφορείται η στήλη, τη συντηρεί ως σενάριο, µια ελληνική εταιρεία, που παίζει το ρόλο του διαµεσολαβητή και φέρεται να έχει προσεγγιστεί από Άραβες επιχειρηµατίες, οι οποίοι της εκδήλωσαν ζωηρό ενδιαφέρον για την προµήθεια αρνίσιου κρέατος από την Ελλάδα.

Η Ξάνθη, ως νοµός µε παράδοση στην κτηνοτροφία και µε ένα κεφάλαιο, σε αιγοπρόβατα, που πλησιάζει τα 600.000 κεφάλια, µοιάζει ιδανική λύση να αποτελέσει τον βασικό προµηθευτή των Αράβων επιχειρηµατιών, αφού το υπάρχον δυναµικό της επαρκεί να υποστηρίξει µια τέτοια συµφωνία, χωρίς θέµα επάρκειας για την τοπική αγορά

Οι άνθρωποι που χειρίζονται την υπόθεση για λογαριασµό των κτηνοτρόφων, µέχρι τουλάχιστον να πέσουν οι υπογραφές, κρατούν το στόµα τους -και καλά κάνουν- ερµητικά κλειστό. Αν είναι, πάντως, ακριβείς οι πληροφορίες για τις ποσότητες που ζητούν οι Άραβες, τότε θα µιλάµε για µεγάλο deal. Βέβαια υπάρχει το ρητό όπου ακούς πολλά κεράσια

Ολοκληρώνεται οσονούπω το έργο του διαχειριστικού ελέγχου που διέταξε η νυν διοίκηση της ΕΒΖ ΑΕ, για τα πεπραγµένα της περασµένης πενταετίας. Οι ορκωτοί στους οποίους έχει ανατεθεί το… ψαχτήρι πράξεων παραλείψεων, έχουν κάνει «φύλλο και φτερό» όλα τα έγγραφα του λογιστηρίου. Αν είναι, µάλιστα, αλήθεια αυτά που ακούγονται, περί τρελών δαπανών, τότε σύντοµα θα αρχίσουν τα… όργανα, διότι το πόρισµα αναµένεται να διαβιβαστεί άµεσα στον εισαγγελέα

Και µιας και αναφερθήκαµε στην ΕΒΖ να πούµε ότι κοντεύει πλέον να αρχίσει η νέα καµπάνια ζάχαρης –για να ακριβολογούµε σε περίπου 1,5 µήνες από τώρα- και τα εργοστάσια του Πλατέος και της Ορεστιάδας (που όλα δείχνουν ότι θα µπει εκ νέου σε λειτουργία) θα χρειαστούν φυσικό αέριο για να βάλουν τα καµίνια τους να καίνε.

Μόνο που, από ό,τι πληροφορούµαστε, η οφειλή από την περυσινή καµπάνια προς τη ∆ΕΠΑ, ύψους 10 εκατ. ευρώ, δεν έχει πληρωθεί και ίσως αυτό η βιοµηχανία να το βρει µπροστά της στα µέσα Σεπτεµβρίου.

Το ίδιο συµβαίνει και µε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην οποίο τα χρωστούµενα είναι 2,5-3 εκατ. ευρώ, και αφορούν στη µεταφορά, πέρυσι, τεύτλων από την Ορεστιάδα στο Πλατύ. Είναι και αυτό ένα πρόβληµα, όχι όµως τόσο πιεστικό, τουλάχιστον για την ΕΒΖ, δεδοµένου ότι φέτος δεν προβλέπεται να γίνει µεταφορά τεύτλων παρά µόνο από τις Σέρρες και από εκεί βολεύει µε φορτηγά.
Ο ΜΠΛΟΚΑΤΖΗΣ
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία