BACK TO
TOP
Τεχνολογία Εισροών

Φυλάει την ανέμη της για τα μικρά αλώνια η νέα Deutz C6000

Όπως κάνει η Audi µε τα αυτοκίνητα, έτσι και η Deutz-Fahr πάει από πάνω προς τα κάτω στις σειρές των θεριζοαλωνιστικών της, καθώς µετά την C9000 (2013) και την C7000 (2014), ήρθε φέτος η σειρά της C6000 να βγει από την «κουρτίνα», σε µία δοκιµή που έγινε στην περιοχή Zupanjia της Κροατίας, την 1η Ιουλίου, και την οποία παρακολούθησε από κοντά η Agrenda και πλήθος άλλων ξένων ανταποκριτών.

Φυλάει την ανέμη της για τα μικρά αλώνια η νέα Deutz C6000

3
0
Η σειρά αυτή των 5 αλόγων διαχωρισµού, που θα βγει σε πλήρη παραγωγή το Σεπτέµβριο, αποτελεί τη νέα πρόταση της SDF για «αγρότες που θέλουν να µη στηρίζονται σε εργολήπτες» σύµφωνα µε τον ∆ιευθυντή Μάρκετινγκ και Πωλήσεων της Deutz Fahr, Andrea Ugatti, ο οποίος παράλληλα έκανε γνωστό κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου την προηγούµενη µέρα της δοκιµής, πως η C6000 θα αποτελείται από 2 µοντέλα. Η πρώτη είναι η στάνταρ έκδοση, C6205, και η δεύτερη η C6205 TS, µε το «TS» να σηµαίνει πρακτικά γρηγορότερο κοσκίνισµα και τριών ταχυτήτων υδροστατικό κιβώτιο

Μεγαλύτερη δεξαµενή στην κατηγορίαΟι κύριες διαφορές της C6000 µε όλα τα προηγούµενα µοντέλα είναι πρώτον το πιο συµπαγές της µέγεθος (λιγότερο από 3,5 µέτρα πλάτος), δεύτερον η µικρότερη δεξαµενή της και τρίτον η πιο οικονοµική κατασκευή, καθώς οι περισσότερες λειτουργίες της είναι µηχανικές και όχι ηλεκτρικές, όµως εξίσου αποδοτικές.
Παρόλα αυτά, σύµφωνα µε την Deutz-Fahr, η C6000, που σχεδιάστηκε από τη διάσηµη οµάδα Giugaro Design, έχει την µεγαλύτερη δεξαµενή στην κατηγορία της, που χωρά 7.000 λίτρα και τα οποία αδειάζει µε ταχύτητα 75 λίτρων ανά δευτερόλεπτο.
Όσον αφορά τώρα στις καινοτοµίες που εισάγει η Deutz στην θεριζοαλωνιστική, αυτές βρίσκονται κυρίως µέσα στην καµπίνα, η οποία χαρακτηρίζεται από τη λέξη «νέο» σχεδόν σε ολόκληρο το εσωτερικό της. Ο κλιµατισµός, τα καθίσµατα, το σύστηµα εξαερισµού και τα χειριστήρια, όλα είναι νέα µε την κυριότερη αλλαγή να εντοπίζεται στον λεβιέ ελέγχου. Από το λεβιέ αυτό, ο χειριστής κοντρολάρει το κιβώτιο ταχυτήτων, την ανέµη, το άδειασµα της δεξαµενής και τις κεφαλές και επιπλέον προστέθηκε και η λειτουργία έκτακτης στάσης, που κλείνει τα πάντα σε περίπτωση οποιουδήποτε κινδύνου
Ο κινητήρας της C6000 είναι ένας εξακύλινδρος Deutz TCD L6 T4F 6,1 λίτρων µε ολοκαίνουργιο σύστηµα ψύξης, που αποδίδει ελάχιστη ισχύ 230 ίππων (169 kW) και µέγιστη 250 ίππων (184 kW). Όπως είναι προφανές, ο κινητήρας είναι εξοπλισµένος µε όλα τα συστήµατα για περιορισµό των ρύπων (DOC, SCR κοκ), ενώ το ντεπόζιτο χωρά 450 λίτρα ντίζελ

Σύστηµα αλωνισµούΗ κοµπίνα µπορεί να εξοπλιστεί µε κεφαλές 4,2, 4,8, 5,4, και 6,3 µέτρων, µε την κάθε κατασκευή να έχει πλανητικό σύστηµα µετάδοσης και υψηλή συχνότητα κοπής στις 1.220 σ.α.λ. Επιπλέον, η κεφαλή µπορεί να εξοπλιστεί µε επέκταση η οποία χρησιµοποιείται για τη συγκοµιδή ελαιοκράµβης και ηλίανθου. Το σύστηµα αλωνισµού αποτελείται από τύµπανα 600 χλστ., ενώ στο µοντέλο TS το κοσκίνισµα γίνεται µε ταχύτητα που µπορεί να αυξήσει την απόδοση της κοµπίνας κατά 20%. Το µηχάνηµα µπορεί έτσι να αποδώσει ακόµα και όταν ασχολείται µε άφθονη συγκοµιδή ή σε δύσκολες συνθήκες, όπως το πράσινο άχυρο.  


Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία