Με δύο νέες επιλογές χορτοκοπτικών στην γκάμα της η Kverneland

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Τα 5387MT και 5395MT ξεκινούν την εμπορική τους πορεία σε συγκεκριμένες αγορές, δίνοντας περισσότερη ευελιξία επιλογών στον υποψήφιο αγοραστή.

Η Kverneland προσθέτει δύο ακόμη μηχανήματα κοπής τύπου πεταλούδας στη γκάμα της αυτή τη σεζόν, με την εισαγωγή των μοντέλων 5387MT και 5395MT να τοποθετούνται ανάμεσα στα 5087MT and 53100MT Vario. Αμφότερα τα μοντέλα δίνουν τη δυνατότητα προσθήκης μονάδων BX για συλλογή θημωνιών.

Βασισμένα στην πλατφόρμα χλοοκοπτικού της σειράς 3300, τα δύο μηχανήματα επιτυγχάνουν σταθερό πλάτος κοπής 8,75 μ. και 9,5 μ. αντίστοιχα, χρησιμοποιώντας ζεύγη κλινών τοποθετημένα σε ένα πτυσσόμενο πλαίσιο με συνδέσμους. Αναλυτικότερα, το 5387MT χρησιμοποιεί κλίνες 3,2 μ. με οκτώ δίσκους και το 5395MT χρησιμοποιεί κλίνες 3,6 μ. με εννέα δίσκους.

Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο μοντέλων είναι η χρήση στρογγυλών δίσκων κοπής, καθένας από τους οποίους φέρει δύο λεπίδες ProFit με σύστημα ταχείας αλλαγής.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Απριλίου

Μπροστινή ανάρτηση

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν το σύστημα ανάρτησης QuattroLink της Kverneland και εδώ μιλάμε για έναν μηχανισμό πολλαπλών συνδέσμων, που επιτρέπει κατακόρυφη μετακίνηση 700 χλστ. και εγκάρσια μετακίνηση 30°. Η Kverneland ισχυρίζεται ότι κάθε κλίνη είναι σε θέση να αντιδράσει και να ανταποκριθεί σε απαιτητικές συνθήκες εδάφους, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες κίνησης προς τα εμπρός. Το QuattroLink παρέχει επίσης έναν μηχανισμό ασφάλισης με μη διακοπτόμενη ανάσχεση σε όλο το πλάτος εργασίας της κλίνης του χλοοκοπτικού μηχανήματος.

Ρυθμιζόμενο ξηραντικό από την Kverneland

Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν χαλύβδινα, ημι-ταλαντευόμενου τύπου δόντια στις μονάδες ξήρανσης. Υπάρχει μια σειρά από ρυθμίσεις για την πλάκα ξήρανσης τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος, επιτρέποντας τη λεπτομερή ρύθμιση της έντασης, ώστε να ταιριάζει σε διαφορετικούς τύπους καλλιέργειας και συνθήκες.

Κανένα από τα δύο χλοοκοπτικά δεν διαθέτει ISObus, οπότε και τα δύο μηχανήματα φέρουν διακόπτες εντός της καμπίνας, τα οποία βέβαια παρέχουν εύκολη ρύθμιση και ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων, με τις τελευταίες να μπορούν να γίνουν εν κινήσει.

Πληροφορίες από Agriland

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα