Συρόμενο πίσω από ένα Fendt 933, 330 ίππων, το ψεκαστικό ήταν εξοπλισμένο με μία μπούμα 40 μέτρων πλάτους, την Super –L, ενώ η 12.000 λίτρων δεξαμενή του γεμιζόταν απευθείας από ένα βυτιοφόρο Annaburger.
Με τη δοκιμασία να πραγματοποιείται σε μία φάρμα 6.490 εκταρίων κοντά στο χωριό Golzow στο Βρανδεμβούργο της Γερμανίας, ο ψεκασμός γινόταν με 100 λίτρα/εκτάριο, δηλαδή χρειάστηκαν συνολικά 103.200 λίτρα. Την ημέρα έτρεχε με ταχύτητα 13 έως 15 χλμ/ώρα, και έως 17 χλμ τη νύχτα, ενώ τον οδηγό της Fendt βοηθούσε στην οδήγηση διορθωτικό σήμα RTK, που ρύθμιζε τον «αυτόματο πιλότο» του τρακτέρ. Το ψεκαστικό με τη σειρά του λειτουργούσε μέσω του τερματικού Amatron 3 που βρίσκεται στην καμπίνα, το οποίο ρύθμιζε ο οδηγός.