BACK TO
TOP
Business

Χτύπησε διάνα με τη Landini ο Πετρόπουλος

∆ιψήφιο µερίδιο στην αγορά των γεωργικών ελκυστήρων και ουσιαστική συνεισφορά στη βελτίωση των οικονοµικών µεγεθών που κατέγραψε ο όµιλος το 2014 ήταν η ανταµοιβή της Π. Πετρόπουλος ΑΒΕΕ για την απόφασή της να επενδύσει στο όνοµα και τη δυναµική των τρακτέρ Landini.

Χτύπησε διάνα με τη Landini ο Πετρόπουλος

2
0
Στελέχη της εταιρείας χαρακτηρίζουν απόλυτα επιτυχηµένο το εγχείρηµα που «σφραγίστηκε» το καλοκαίρι του 2013 µε την υπογραφή της συµφωνίας για τη µεταβίβαση της αντιπροσωπείας της µάρκας από τη Σφακιανάκης Α.Ε που την είχε ως τότε στην κατοχή της. Ενάµιση χρόνο µετά, όπως λέει στην Agrenda ο επικεφαλής του τοµέα αγροτικών µηχανηµάτων της Π. Πετρόπουλος, Αντώνης Λιάκος, η εταιρεία έχει καταφέρει να αυξήσει το µερίδιό της στην αγορά των τρακτέρ στο 11% µε τις συνολικές πωλήσεις το 2014 να κλείνουν άνω των 1,5 εκατ. ευρώ και το ποσοστό αύξησης να ξεπερνάει το 20%.

«Για πρώτη χρονιά µπορούµε να πούµε ότι η κίνηση στέφθηκε µε επιτυχία. Ειδικά αν λάβουµε υπόψη ότι ήταν µια σηµαντική αλλαγή και για τους κατά τόπους αντιπρόσωπους της µάρκας οι οποίοι έπρεπε σχετικά γρήγορα να προσαρµοστούν στη δική µας φιλοσοφία και στρατηγική.

Σε µεγάλο βαθµό αυτό επιτεύχθηκε», τονίζει ο κ. Λιάκος. Ο ίδιος προσθέτει ότι «πολύ σηµαντικό ήταν γεγονός ότι καταφέραµε να πουλήσουµε το µεγαλύτερο κοµµάτι, δηλαδή το 80% του αποθέµατος σε τρακτέρ και ανταλλακτικά που αγοράσαµε από την Σφακιανάκης».

Ωστόσο ο ίδιος σπεύδει να υπογραµµίσει ότι δεν υπάρχει εφησυχασµός καθώς «η Landini είναι µεν ψηλότερα απ’ όταν την παραλάβαµε, ακόµα όµως δεν έχει κατακτήσει στην αγορά τη θέση την οποία εµείς πιστεύουµε ότι αξίζει και µπορεί». Υπενθυµίζεται ότι το 2013 που η Π. Πετρόπουλος έδωσε τα χέρια µε τη Σφακιανάκης το µερίδιο τoυ brand έφτανε το 6,5%. Ο στόχος της εταιρείας ήταν µέσα στην ερχόµενη διετία να φτάσει το 10% και, µακροπρόθεσµα, να σταθεροποιηθεί µεταξύ 13% και 15%

Σύµµαχος της Π. Πετρόπουλος τη χρονιά που πέρασε ήταν και η ανάκαµψη της εγχώριας αγοράς γεωργικών ελκυστήρων που, µετά από µια πενταετία καθίζησης (την περίοδο 2009-2013) έκλεισε το 2014 µε αύξηση 60% και πωλήσεις περισσότερων από 1.800 τρακτέρ. Το γεγονός αυτό επισηµαίνεται και στην οικονοµική έκθεση για το 2014 όπου γίνεται λόγος για καλύτερη του αναµένου βελτίωση των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται ο όµιλος. Αξίζει να σηµειωθεί ότι το 2014 η Π. Πετρόπουλος αύξησε τις πωλήσεις της από τα 55 στα 66,4 εκατ. ευρώ και τα προ φόρων κέρδη από τα 709.000 ευρώ στο 1,89 εκατ. ευρώ, µειώνοντας παράλληλα και τον καθαρό της δανεισµό κατά περίπου 3 εκατ. ευρώ.

Την ώρα, πάντως, που η ελληνική αγορά ανακτά το βηµατισµό της, η ευρωπαϊκή δείχνει να πατάει ακόµα περισσότερο φρένο. Σύµφωνα τις τελευταίες προβλέψεις της CEMA, ο όγκος πωλήσεων αναµένεται να µειωθεί φέτος περίπου κατά 7% λόγω της αδύναµης ζήτησης στη Γερµανία και τη Γαλλία.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία