Mαζί µε τα κιβώτια ταχυτήτων, βέβαια, υπάρχουν βέβαια και άλλες ενδιαφέρουσες εξελίξεις που συνοδεύουν αυτή τη δεύτερη γενιά των 7R -συµπεριλαµβανοµένου του κινητήρα. Τα µεγαλύτερα µοντέλα της σειράς 7R (7250R και άνω) εξακολουθούν να χρησιµοποιούν τον ίδιο κινητήρα PVX 9 λίτρων, όπως και οι προκάτοχοί τους, αν και τώρα ωφελείται από ένα νέο ψυγείο κάτω από το διαφορετικό καπό. Το ενδιαφέρον είναι ότι, προς το παρόν, τα 7210R - 7290R παραµένουν συµβατά µε το Stage IIIB και θα περάσουν στο Stage IV τους επόµενους µήνες, συναντώντας τη ναυαρχίδα 7310R που διαθέτει ήδη SCR.
Περισσότερα στο Profi που κυκλοφορεί μαζί με την Agrenda το Σάββατο 4 Απριλίου.