Το µηχάνηµα της δοκιµής ήταν το µεγαλύτερο µοντέλο της σειράς, το Tucano 570, που χρησιµοποιεί έναν ρότορα αντί για διάταξη τινάγµατος, όπως τα πιο µικρά Tucano. Η ανώτατη ταχύτητα στο µοντέλο, το οποίο δεν έχει βγει ακόµα στην παραγωγή, περιορίστηκε στα 20 χλµ./ώρα. Το συνολικό πλάτος ήταν 3,46 µ. όταν ήταν εξοπλισµένο µε ελαστικά 680/85 R32 Continental AC70G, τα οποία είναι και τα πιο µικρά ελαστικά που µπορεί να χρησιµοποιήσει το 570 για να διαχειριστεί το φορτίο 12,3 τόνων στον µπροστινό άξονα µε κεφαλή V770 που ζυγίζει 2,6 τόνους.
Περισσότερα στο Profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 4 Απριλίου μαζί με την Agrenda