Eάν δεν υπήρχαν αυτά τα... ενοχλητικά πρότυπα για τις εκποµπές καυσαερίων και οι περιορισµοί τους, θα ήταν δύσκολο να εντοπιστεί η διαφορά ανάµεσα σε δύο Fendt 828 206kW/280 ίππων (ECE-R24), εκ των οποίων το ένα είναι συµβατό µε Stage IIIB και το άλλο µε Stage IV. Υπήρξαν βέβαια µερικές διακριτικές αλλαγές όπως ο υαλοκαθαριστήρας µε γωνία 300°, ο συµπιεστής για το κάθισµα που λειτουργεί µε ένα άγγιγµα και η οθόνη Vario Terminal που ανανεώθηκε µε τζάµι και φωτισµό LED. Όπως είπαµε, µικρές αλλαγές. Όλες, όµως, έχουν στόχο να βελτιώσουν αυτό που συχνά θεωρείται ως η Rolls Royce των τρακτέρ και να δικαιολογήσουν την πολυσυζητηµένη υψηλή τιµή
Περισσότερα στο Profi Μαΐου που κυκλοφορεί μαζί με την Agrenda στις 2 Μαΐου
Περισσότερα στο Profi Μαΐου που κυκλοφορεί μαζί με την Agrenda στις 2 Μαΐου