Κατά γενική οµολογία, πάντως, οι πρώτες εντυπώσεις ήταν πολλά υποσχόµενες. Ξαφνιαστήκαµε από την υδραυλική ισχύ του µηχανήµατος, ακόµα και µε την µπούµα σε πλήρη έκταση µε την Claas να δηλώνει ότι αυτό οφείλεται σε µεγάλο βαθµό, στον ανασχεδιασµένο σύνδεσµο τύπου κύκνου. Ο στάνταρ σύνδεσµος σε σχήµα «Z» αντικαταστάθηκε από µια διάταξη που συνδέεται απευθείας στη βάση του φορέα συνδεδεµένου εξαρτήµατος, µια τροποποίηση που θα φέρει σηµαντικά αυξηµένες δυνάµεις εξαγωγής. Ευτυχώς, δεν έγιναν αλλαγές στο κάτω σηµείο περιστροφής της µπούµας και έτσι η ορατότητα εξακολουθεί να είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Scorpion.
Περισσότερα στο Profi Ιουλίου που κυκλοφορεί την Παρασκευή 4 Ιουλίου μαζί με την Agrenda