Το νέο Hydradig έχει καλύτερη ορατότητα (ο χειριστής βλέπει πια όλες τις γωνίες του οχήµατος) και καλύτερη σταθερότητα, λόγω του χαµηλότερου κέντρου βάρους. Εγγυάται µεγαλύτερη κινητικότητα µεταξύ εργοταξίων, παρέχοντας ταχύτητα µέχρι και 40 χλµ./ώρα και εξαιρετική ικανότητα ελιγµών, λόγω των επιλογών κίνησης σε 2 τροχούς, 4 τροχούς ή «crab» (είτε κινείται προς τα εµπρός, είτε προς τα πίσω). Τέλος, η µετατόπιση των µηχανικών µερών του χαµηλότερα, εξασφαλίζει ευκολότερη πρόσβαση και συντήρηση.
Το αποτέλεσµα όλων αυτών είναι ότι εκσκαφή, ανύψωση, φόρτωση και µεταφορά γίνονται µε µεγαλύτερη ευκολία και ασφάλεια. Ποιος όµως τοµέας αποδείχτηκε πιο «δύσκολος» στη βελτίωση και ποια ήταν η µεγαλύτερη τεχνολογική πρόκληση που αντιµετώπισε η οµάδα; Απαντά ο ∆ιευθυντής Μηχανικού Τµήµατος του Οµίλου, Mike Mohan: «Από τη στιγµή που συµφωνήσαµε ότι ήταν πρωταρχικής σηµασίας η ορατότητα -να βλέπει ο χειριστής και τις 4 ρόδες του οχήµατος - αυτό συνεπαγόταν νέα πλατφόρµα, µε τα µηχανικά µέρη, τα ηλεκτρικά και τη µετάδοση πιο χαµηλά. Η µεγαλύτερη τεχνική πρόκληση λοιπόν ήταν ο επανασχεδιασµός της πλατφόρµας, διατηρώντας το συνολικό ύψος του µηχανήµατος κάτω από τα 3 µέτρα. Έπρεπε να παλέψουµε για κάθε χιλιοστό χώρου: το δύσκολο όταν επανασχεδιάζεις κάτι, όση τεχνολογία και να έχεις στη διάθεσή σου, είναι να βάλεις τα πράγµατα στη σωστή τους θέση, χωρίς συµβιβασµούς στην αξιοπιστία».
Αναλυτικό ρεπορτάζ στο Profi που κυκλοφορεί στις 2 Απριλίου μαζί με την Agrenda