Μέχρι τώρα, η Challenger χρησιµοποιούσε την αρθρωτή καµπίνα τρακτέρ MT900, οπότε και έγιναν οι απαραίτητες τροποποιήσεις, ώστε να αποκτήσει ένα «θρόνο» πιο ταιριαστό σε ένα αυτοκινούµενο ψεκαστικό.
Η νέα λοιπόν καµπίνα είναι πιο ευρύχωρη και διαθέτει «ράβδο Harley», όπου ο χειριστής µπορεί να ξεκουράζει τα πόδια του. Η θέα είναι πανοραµική, όχι µόνο από το µπροστινό παρµπρίζ αλλά και από το τεράστιο πίσω τζάµι, που παρέχει απεριόριστη θέα προς το ψεκαστικό και τα άκρα της µπούµας.
Ένα άλλο ολοκαίνουργιο στοιχείο είναι το µπράτσο καθίσµατος, που είναι πανοµοιότυπο µε εκείνο του Katana, συµπεριλαµβανοµένου του τζόιστικ και της οθόνης. Το µηχάνηµα της δοκιµής µας ήταν εξοπλισµένο µε την οθόνη µε περίγραµµα, καθώς και επιφάνεια οθόνης µε τζάµι µε φωτισµό LED. Ένα άλλο θετικό σχόλιο πάει στο τζόιστικ. Έχει καλή διάταξη µε δύο σταυροειδείς διακόπτες που ελέγχουν πολλές λειτουργίες. Επίσης, η σήµανση είναι σαφήςΠερισσότερα στο Profi που κυκλοφορεί την Παρασκευή 6 Μαΐου μαζί με την Agrenda