H Σειρά 6 της Deutz Fahr ήταν ήδη µια πολύ καλή επιλογή στην κατηγορία αλλά µία µικρή «ανακαίνιση» ήταν απαραίτητη, ώστε η νέα γενιά να γίνει... ακόµα πιο εντυπωσιακή. Το νέο ρύγχος και το ταµπλό συγκαταλέγονται στις µικρές αλλαγές, αν και τα πιο σηµαντικά νέα είναι το ανασχεδιασµένο µπράτσο καθίσµατος και το χειριστήριο ελέγχου, καθώς και το νέο σύστηµα µετάδοσης µε κουµπί CShift.
Ωστόσο, αυτό που δεν άλλαξε είναι ο κινητήρας. Η Deutz-Fahr λέει ότι προς το παρόν θα συνεχίσει να χρησιµοποιεί τον Stage IIIB, µε SCR αλλά όχι DOC και DPF. Τα στατιστικά στοιχεία του φυλλαδίου για το µοντέλο-ναυαρχίδα 6210 CShift υποδεικνύουν ότι βγάζει 154kW/210 ίππους. Πάµε λοιπόν να ελέγξουµε το µηχάνηµα στον σταθµό DLG.
Περισσότερο στο Profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 4 Ιουνίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda