Tο µηχάνηµα ενσίρωσης BiG X 480 489 ίππων έχει το πιο στενό «στόµα» από όλα τα αυτοκινούµενα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγµή στην αγορά, διαθέτοντας κύλινδρο τεµαχισµού µε πλάτος 630 χλστ. Η Krone δηλώνει ότι αυτό έχει σηµασία: Η επεξεργασία της σοδειάς θα πρέπει να αντιστοιχεί στην ισχύ του κινητήρα. Έτσι δεν µπουκώνει και διασφαλίζεται ότι η ποσότητα του υλικού που τροφοδοτείται στο συλλεκτικό τύµπανο έχει τον κατάλληλο όγκο για να διατηρείται η ισορροπία του φορτίου κινητήρα και σταθερό µήκος κοπής. Ερευνούµε εάν η θεωρία γίνεται πράξη στη δοκιµή στο χωράφι.
Περισσότερα στο Profi Ιουλίου-Αυγούστου που κυκλοφορεί μαζί με την Agrenda το Σάββατο 2 Ιουλίου