BACK TO
TOP
Profi

Νέος κινητήρας και κιβώτιο στο Deutz-Fahr 6185 RCshift

H Deutz-Fahr κατάφερε για καιρό να διατηρήσει τους κινητήρες Stage IIIB, αλλά ήρθε η ώρα να περάσει στους Stage IV, κάτι που κάνει πραγματικότητα στο Deutz-Fahr 6185 RCshift.

Νέος κινητήρας και κιβώτιο στο Deutz-Fahr 6185 RCshift

1
0

Για να επιτευχθεί αυτό, ο εξακύλινδρος κινητήρας 6,1 λίτρων βασίζεται σε EGR, DPF και SCR. Επιπλέον, υπάρχει η υπόσχεση για υψηλότερη ροπή και µείωση της κατανάλωσης καυσίµου κατά 5% σε σύγκριση µε τον παλιό κινητήρα IIIB. Υπάρχουν έξι ανανεωµένα µοντέλα, ξεκινώντας από το 6155 και καταλήγοντας στο µοντέλο-ναυαρχίδα 6215, που, µαζί µε το 6205, αποκτά µακρύτερο µεταξόνιο 2,85 µ. το οποίο θυµίζει περισσότερο το αντίστοιχο «εξάρτηµα» της Σειράς 7. Το µήκος στις µικρότερες µονάδες είναι 2,77 µ.

Περισσότερα στο Profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 4 Μαρτίου μαζί με την Agrenda

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία