Για να επιτευχθεί αυτό, ο εξακύλινδρος κινητήρας 6,1 λίτρων βασίζεται σε EGR, DPF και SCR. Επιπλέον, υπάρχει η υπόσχεση για υψηλότερη ροπή και µείωση της κατανάλωσης καυσίµου κατά 5% σε σύγκριση µε τον παλιό κινητήρα IIIB. Υπάρχουν έξι ανανεωµένα µοντέλα, ξεκινώντας από το 6155 και καταλήγοντας στο µοντέλο-ναυαρχίδα 6215, που, µαζί µε το 6205, αποκτά µακρύτερο µεταξόνιο 2,85 µ. το οποίο θυµίζει περισσότερο το αντίστοιχο «εξάρτηµα» της Σειράς 7. Το µήκος στις µικρότερες µονάδες είναι 2,77 µ.
Περισσότερα στο Profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 4 Μαρτίου μαζί με την Agrenda