Τα µοντέλα 5R χρησιµοποιούν κινητήρα DPS PowerTech PWX, µε τέσσερις κυλίνδρους και κυβισµό 4,5 λίτρα, µε DPF, DOC και EGR ανάµεσα στην πολλαπλή εξαγωγής και την κολόνα της εξάτµισης για συµµόρφωση µε Stage IIIB. Η Deere βασίζεται στα προνόµιά της για να καθυστερήσει τη µετάβαση στο Stage IV. Για να παραµένουν µικρά και ελαφριά, αυτά τα τρακτέρ έχουν ένα κάρτερ κινητήρα που φτάνει στο πίσω µέρος για να ενωθεί µε ένα από τα δύο καινούργια κιβώτια -το CommandQuad.
Περισσότερα στο Profi που κυκλοφορεί μαζί με την εφημερίδα Agrenda το Σάββατο 6 Μαΐου