BACK TO
TOP
Profi

Νέο εργοστάσιο της Deutz Fahr στο Lauingen

Το 2016, ο Όµιλος SDF ήταν κερδοφόρος για τρίτη συνεχόµενη χρονιά µε σταθερά έσοδα, όταν η παγκόσµια αγορά έπεσε κατά 10%, όπως καταγράφει το ρεπορτάζ της Agrenda. Σύµφωνα µε τα στελέχη του Οµίλου, αυτό οφείλεται στην επιτυχηµένη υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου 2010-2020, µε πυλώνες τη διεθνοποίηση και ανάπτυξη νέων προϊόντων και µέσα τη διαφοροποίηση των µαρκών και τη βελτίωση της παραγωγικότητας.

Άναψε φουγάρα το νέο εργοστάσιο της SDF «Deutz Fahr Land» στο Lauingen

2
0
Στα πλαίσια αυτά, εντάσσεται και η δηµιουργία καινοτόµων εργοστασίων, όπως το νέο Deutz Fahr Land στο Lauingen, το οποίο παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους του ευρωπαϊκού τύπου την Τετάρτη. Η περιήγηση στο εργοστάσιο – το οποίο σχεδιάστηκε, κατασκευάστηκε και µπήκε σε παραγωγή µέσα σε 3 χρόνια – µας έδωσε τη δυνατότητα να «ακολουθήσουµε» την πορεία ενός εξαρτήµατος σε όλη την παραγωγική διαδικασία των σειρών 6, 7 και 9, από βίδες µέχρι ολοκληρωµένο τρακτέρ.

Απέναντι στο εργοστάσιο, είναι η Deutz Fahr Arena: ένας πολυχώρος για τους συνεργάτες και πελάτες της εταιρίας, που συστεγάζει χώρους εκπαίδευσης, επίδειξης µηχανηµάτων, υποδοχής πελατών, κατάστηµα πώλησης ρούχων και αξεσουάρ, παιδότοπο (µε τρακτέρ παιχνίδια, φυσικά) και µουσείο µε κινηµατογράφο. Γιατί η διαφοροποίηση των µαρκών επιτάσσει και χτίσιµο της µάρκας – όχι µόνο µε καινοτόµα και αξιόπιστα προϊόντα, αλλά µε µια πελατοκεντρική προσέγγιση η οποία καλλιεργεί το δέσιµο του πελάτη µε την εταιρία



Στη συνέντευξη τύπου, τα ανώτατα στελέχη της εταιρίας (Lodovico Bussolati, Andrea Paganelli και Rainer Morgenstern) παρουσίασαν αντίστοιχα τα αποτελέσµατα του Οµίλου, το νέο εργοστάσιο Deutz Fahr Land και τη Deutz Fahr Arena αντίστοιχα. Τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία

Στόχος του νέου εργοστασίου, είναι να παράγει πιο ισχυρά τρακτέρ, µε περισσότερη ενσωµατωµένη τεχνολογία, και δυναµικότητα παραγωγής µεταξύ 5000 και 6000 τρακτέρ ετησίως

Η εξωστρέφεια του Οµίλου, αποτυπώνεται στην ύπαρξη 4 εργοστασίων εκτός Ευρώπης, όπως επίσης και στη δηµιουργία της µάρκας Shu-He στην Κίνα

Σε επίπεδο προϊόντων, η σειρά 11 θα µπει στην παραγωγή του χρόνου, θα αναπτύξουν µεγαλύτερες θεριζοαλωνιστικές (όχι στον τοµέα των περιστρεφόµενων κεφαλών), δεν θα εξαγοράσουν εταιρία παρελκοµένων και δε βλέπουν βραχυπρόθεσµα αύξηση της αγοράς αυτόνοµων τρακτέρ

Το Lauingen ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς: η αύξηση του πληθυσµού, η αλλαγή διατροφικών συνηθειών στις αναπτυσσόµενες χώρες και ο κορεσµός των καλλιεργούµενων εκτάσεων επιτάσσουν µεγαλύτερη ακρίβεια και µικρότερο κόστος στην παραγωγή, κάτι που συνεπάγεται ισχυρότερα, ακριβέστερα και πιο παραγωγικά µηχανήµατα. Αυτό δείχνει και µία άλλη ανάγνωση της συνολικής αγοράς: το 2016 έπεσε σε µονάδες, αλλά ανέβηκε σε ιπποδύναµη

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία