Ο µεγάλος νικητής της πρώτης διοργάνωσης του διαγωνισµού ανακοινώθηκε πριν από λίγες ηµέρες και δεν είναι άλλος από MOD². « Παρά το γεγονός ότι ο σχεδιασµός του είναι βασικού επιπέδου, το MOD² παραµένει µία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Μπορεί να προσαρµοστεί σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα γεωργικών εργασιών, ενώ προσφέρει ένα ευρύ φάσµα διαθέσιµων εφαρµογών» ανέφεραν οι κριτές του διαγωνισµού. Η πρόταση της οµάδας από την Αργεντινή έλαβε ως έπαθλο 10.000 ευρώ.
Την δεύτερη θέση κατέλαβε το Kronos του σχεδιαστή Harsh Kamleshkumar Panchal από την Ινδία µαζί µε το έπαθλο των 3.000 ευρώ. Οι κριτές είπαν για το Kronos: «Είναι µία πραγµατικά φουτουριστική πρόταση τόσο σε επίπεδο ιδέας όσο και σε επίπεδο εµφάνισης. Περιλαµβάνει µπροστινή κεντρική µπαταρία, έξυπνες ατοµικές καµπίνες που µπορούν να περιστραφούν γύρω από τον άξονά τους και αναβαθµισµένο design στους τροχούς».
Την τρίτη θέση κατέλαβε η αµερικανική οµάδα LKP για το µοντέλο FarmHand. Η οµάδα των κριτών επικεντρώθηκε κυρίως στις δυνατότητες προσαρµογής που προσφέρει ο σχεδιασµός του. «Η οµορφιά του design του FarmHand έγκειται στο γεγονός ότι επιτρέπει στον χειριστή του να προσαρµόζεται στο περιβάλλον εργασίας, ενώ είναι διαρθρωµένο από απλά µέρη που του επιτρέπουν να ανταπεξέρχεται σε κάθε µικρή ή µεγάλη εργασία».
Στο πλαίσιο του διαγωνισµού δόθηκε επίσης τιµητική διάκριση στο ιταλικό Triple-V και το Companion, που σχεδίασε ο Hubert Dabrowski, από την Μεγάλη Βρετανία.
Το Valtra Design Challenge, µετά την πρώτη του διοργάνωση, χαρακτηρίστηκε ο µεγαλύτερος διαγωνισµός design παγκοσµίως στον τοµέα των οχηµάτων αγροτικής παραγωγής. Μάλιστα, κατάφερε να προσελκύσει 133 συµµετοχές από 41 διαφορετικές χώρες και τις 5 ηπείρους.
Ο υπεύθυνος του διαγωνισµού επικεφαλής της κριτικής επιτροπής, Kimmo Wihinen, δήλωσε ευχάριστα ξαφνιασµένος από το υψηλό επίπεδο των συµµετεχόντων. «Οι συµµετοχές που δεχτήκαµε ήταν πραγµατικά καινοτόµες και προσεκτικά σχεδιασµένες κάνοντας το καθήκον επιλογής του νικητή µία καθόλου εύκολη δουλειά» ανέφερε ο ίδιος. Ο διαγωνισµός θα επαναληφθεί µέσα στην επόµενη χρονιά.
Την δεύτερη θέση κατέλαβε το Kronos του σχεδιαστή Harsh Kamleshkumar Panchal από την Ινδία µαζί µε το έπαθλο των 3.000 ευρώ. Οι κριτές είπαν για το Kronos: «Είναι µία πραγµατικά φουτουριστική πρόταση τόσο σε επίπεδο ιδέας όσο και σε επίπεδο εµφάνισης. Περιλαµβάνει µπροστινή κεντρική µπαταρία, έξυπνες ατοµικές καµπίνες που µπορούν να περιστραφούν γύρω από τον άξονά τους και αναβαθµισµένο design στους τροχούς».
Την τρίτη θέση κατέλαβε η αµερικανική οµάδα LKP για το µοντέλο FarmHand. Η οµάδα των κριτών επικεντρώθηκε κυρίως στις δυνατότητες προσαρµογής που προσφέρει ο σχεδιασµός του. «Η οµορφιά του design του FarmHand έγκειται στο γεγονός ότι επιτρέπει στον χειριστή του να προσαρµόζεται στο περιβάλλον εργασίας, ενώ είναι διαρθρωµένο από απλά µέρη που του επιτρέπουν να ανταπεξέρχεται σε κάθε µικρή ή µεγάλη εργασία».
Στο πλαίσιο του διαγωνισµού δόθηκε επίσης τιµητική διάκριση στο ιταλικό Triple-V και το Companion, που σχεδίασε ο Hubert Dabrowski, από την Μεγάλη Βρετανία.
Το Valtra Design Challenge, µετά την πρώτη του διοργάνωση, χαρακτηρίστηκε ο µεγαλύτερος διαγωνισµός design παγκοσµίως στον τοµέα των οχηµάτων αγροτικής παραγωγής. Μάλιστα, κατάφερε να προσελκύσει 133 συµµετοχές από 41 διαφορετικές χώρες και τις 5 ηπείρους.
Ο υπεύθυνος του διαγωνισµού επικεφαλής της κριτικής επιτροπής, Kimmo Wihinen, δήλωσε ευχάριστα ξαφνιασµένος από το υψηλό επίπεδο των συµµετεχόντων. «Οι συµµετοχές που δεχτήκαµε ήταν πραγµατικά καινοτόµες και προσεκτικά σχεδιασµένες κάνοντας το καθήκον επιλογής του νικητή µία καθόλου εύκολη δουλειά» ανέφερε ο ίδιος. Ο διαγωνισµός θα επαναληφθεί µέσα στην επόµενη χρονιά.