Η επίλεκτη αυτή ομάδα αγροτών αντιπροσώπευαν τους κύριους παραγωγικούς κλάδους της χώρας (βαμβάκι, καλαμπόκι, σιτάρι, ακτινίδια, ακρόδρυα κ.λπ) με τη συνάντηση να έχει στρατηγική σημασία για την «μαμά» John Deere που βολιδοσκόπησε τις ανάγκες τους σε μηχανήματα. Άλλωστε η Μεσογειακή Λεκάνη και ιδιαίτερα οι δεντροκαλλιέργειες που διεκδικούν στρέμματα από τις εκτατικές, είναι μία αγορά με μεγάλες προοπτικές για την premium αυτή φίρμα, όπως παραδέχτηκε ο πρόεδρος της John Deere, στην αποκλειστική του συνέντευξη στο Profi, που βρέθηκε εκεί για να καλύψει το γεγονός.
Παράλληλα, απ’ ότι φάνηκε υπάρχει μία μερίδα παραγωγών που δεν περιμένουν τα προγράμματα να επενδύσουν ειδικότερα όταν πιέζει η δουλειά, με το καλαμπόκι για παράδειγμα να πρέπει να μαζευτεί Παρασκευή και να ζητούν το νέο μηχάνημα την Πέμπτη. Αυτό είναι και το σημαντικότερο κομμάτι του πελατολογίου που κάθε εταιρεία στον κλάδο πρέπει να διεκδικήσει όπως φάνηκε από το κλίμα που επικρατούσε στην αντιπροσωπεία.