Πρόκειται για µία ευρωπαϊκή χρηµατοδοτούµενη τριµερή προωθητική ενέργεια εντός των τειχών. Αυτό και µόνο την καθιστά ιδιαίτερα σηµαντική καθώς ως το άµεσο παρελθόν, αντίστοιχες εκδηλώσεις χρηµατοδοτούνταν µόνο για Τρίτες χώρες
Επιπλέον, κάθε επιτυχηµένη προωθητική εκδήλωση στην παραδοσιακά δυσκολότερη αγορά του πλανήτη αποτελεί από µόνη της ένα σηµαντικό γεγονός για το ελληνικό κρασί.  
«Η εκδήλωση περιλαµβάνει 3 µέρη καλύπτοντας όλη τη διάρκεια της ηµέρα» µας εξηγεί ο Κωνσταντίνος Λαζαρακης MW, υπεύθυνος για την παρουσίαση των κρασιών της εκδήλωσης στο εµπορικό και καταναλωτικό κοινό της Μεγάλης Βρετανίας. «Αρχικά γίνεται επίσηµη παρουσίαση των κρασιών µε γευστική δοκιµή σε 50 εµπορικούς καλεσµένους, επιλεγµένους από το Decanter. Εδώ, αξίζει να σηµειωθεί πως κάθε οινοποιείο συµµετέχει στη γευστική δοκιµή µε ένα και µόνο κρασί το οποίο κι επιλέγει µόνο του. Θα πρέπει λοιπόν κάποιος να µπορεί να συνδυάσει τη γνώση της ζήτησης στη συγκεκριµένη αγορά, µε τη γνώση των χαρακτηριστικών των κρασιών του για να έχει τα επιθυµητά αποτελέσµατα.  
Ακολουθεί γευστική δοκιµή όλων το κρασιών που επιθυµεί να παρουσιάσει ένα οινοποιείο στη Βρετανική Αγορά, υπό µορφή έκθεσης. Εδώ, τους 50 εµπορικούς καλεσµένους πλαισιώνει ένας ευρύτερος κύκλος επαγγελµατιών όπου συµπεριλαµβάνονται, οινοχόοι, εστιάτορες, δηµοσιογράφοι και έµποροι µικρότερης εµβέλειας. Η ευθύνη της επικοινωνίας περνά πλέον στη φυσική παρουσία των οινοποιείων. Η εκδήλωση ολοκληρώνεται νωρίς το βράδυ µε την εκθεσιακού χαρακτήρα φιλοξενία οινόφιλων καταναλωτών» συµπληρώνει.
«Οι προωθητικές αυτές ενέργειες αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο του marketing» τονίζει ο κ. Λαζαράκης επισηµαίνοντας ωστόσο πως «δεν θα πρέπει να αντιµετωπίζονται ως πανάκεια. Στη δυσκολότερη οινική αριστοκρατία του κόσµου, αυτή που ουσιαστικά καθόρισε την κατάταξη του 1855, εκτός από την πραγµατοποίηση µιας προωθητικής εκδήλωσης, αποτελούν εξίσου σηµαντικά στοιχεία η συνέπεια του προϊόντος και του παραγωγού, καθώς και η προσωπικές επαφές»
Θα πρέπει να αναρωτηθούµε και να επεξεργαστούµε το ακόλουθο ερώτηµα σύµφωνα µε τον κ.Λαζαράκη
«Είναι η αγγλική αγορά κατάλληλη για να αγκαλιάσει το ελληνικό κρασί;
Κείμενο της Μαρίας Κρόκου από το περιοδικό WineTrails Μαρτίου 2015
Επιπλέον, κάθε επιτυχηµένη προωθητική εκδήλωση στην παραδοσιακά δυσκολότερη αγορά του πλανήτη αποτελεί από µόνη της ένα σηµαντικό γεγονός για το ελληνικό κρασί.  
«Η εκδήλωση περιλαµβάνει 3 µέρη καλύπτοντας όλη τη διάρκεια της ηµέρα» µας εξηγεί ο Κωνσταντίνος Λαζαρακης MW, υπεύθυνος για την παρουσίαση των κρασιών της εκδήλωσης στο εµπορικό και καταναλωτικό κοινό της Μεγάλης Βρετανίας. «Αρχικά γίνεται επίσηµη παρουσίαση των κρασιών µε γευστική δοκιµή σε 50 εµπορικούς καλεσµένους, επιλεγµένους από το Decanter. Εδώ, αξίζει να σηµειωθεί πως κάθε οινοποιείο συµµετέχει στη γευστική δοκιµή µε ένα και µόνο κρασί το οποίο κι επιλέγει µόνο του. Θα πρέπει λοιπόν κάποιος να µπορεί να συνδυάσει τη γνώση της ζήτησης στη συγκεκριµένη αγορά, µε τη γνώση των χαρακτηριστικών των κρασιών του για να έχει τα επιθυµητά αποτελέσµατα.  
Ακολουθεί γευστική δοκιµή όλων το κρασιών που επιθυµεί να παρουσιάσει ένα οινοποιείο στη Βρετανική Αγορά, υπό µορφή έκθεσης. Εδώ, τους 50 εµπορικούς καλεσµένους πλαισιώνει ένας ευρύτερος κύκλος επαγγελµατιών όπου συµπεριλαµβάνονται, οινοχόοι, εστιάτορες, δηµοσιογράφοι και έµποροι µικρότερης εµβέλειας. Η ευθύνη της επικοινωνίας περνά πλέον στη φυσική παρουσία των οινοποιείων. Η εκδήλωση ολοκληρώνεται νωρίς το βράδυ µε την εκθεσιακού χαρακτήρα φιλοξενία οινόφιλων καταναλωτών» συµπληρώνει.
«Οι προωθητικές αυτές ενέργειες αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο του marketing» τονίζει ο κ. Λαζαράκης επισηµαίνοντας ωστόσο πως «δεν θα πρέπει να αντιµετωπίζονται ως πανάκεια. Στη δυσκολότερη οινική αριστοκρατία του κόσµου, αυτή που ουσιαστικά καθόρισε την κατάταξη του 1855, εκτός από την πραγµατοποίηση µιας προωθητικής εκδήλωσης, αποτελούν εξίσου σηµαντικά στοιχεία η συνέπεια του προϊόντος και του παραγωγού, καθώς και η προσωπικές επαφές»
Θα πρέπει να αναρωτηθούµε και να επεξεργαστούµε το ακόλουθο ερώτηµα σύµφωνα µε τον κ.Λαζαράκη
«Είναι η αγγλική αγορά κατάλληλη για να αγκαλιάσει το ελληνικό κρασί;
Κείμενο της Μαρίας Κρόκου από το περιοδικό WineTrails Μαρτίου 2015