Το 5075GV είναι εξοπλισμένο με τετρακύλινδρο κινητήρα ντίζελ 3,2 λίτρων ισχύος 75 ίππων, συμβατό με τους κανονισμούς εκπομπών Stage III A, που είναι σχεδιασμένος ώστε να χρειάζεται αλλαγή λαδιών κάθε 500 ώρες εργασίας. Επίσης προσφέρει έως 40% απόθεμα ροπής για αξιόπιστη απόδοση, ακόμη και σε ανώμαλα εδάφη και ο νέος υπερσυμπιεστής και ψύκτης αέρα καύσης συμβάλει στην υψηλή ροπή και στην πιο γρήγορη απόκριση του κινητήρα με φορτίο
Το 5075GV όπως και όλα τα τρακτέρ σειράς 5G προσφέρουν δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερα κιβώτια ταχυτήτων: Από το μικρότερο 12F/12R έως το 24F/24R με μηχανικό ή ηλεκτροϋδραυλικό Hi-Lo, και το κορυφαίο 24F/12R με ηλεκτρικό PowrReverser. Διαθέτουν τρεις ομάδες και τέσσερις ταχύτητες σε κάθε ομάδα. Όλες οι ταχύτητες είναι πλήρως συγχρονισμένες
Το κιβώτιο PowrReverser 24/12 είναι ιδανικό για εφαρμογές που απαιτούν συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης πορείας, ενώ ο υγρός συμπλέκτης διασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής ακόμη και με πολύ μεγάλη καταπόνηση. Το ηλεκτροϋδραυλικό Hi-Lo προσφέρει άνετες αλλαγές ταχύτητας πορείας εμπρός και αδιάλειπτη έλξη για μεγαλύτερη παραγωγικότητα.
Το πλήκτρο αποσύμπλεξης είναι ενσωματωμένο στο μοχλό επιλογής ταχυτήτων για εύκολη αλλαγή εν κινήσει, αυξάνοντας την απόδοση μεταφοράς και την άνεση. Υπάρχει επίσης ομάδα έρπουσας για εφαρμογές που απαιτούν μικρές ταχύτητες όπως 500 μέτρα/ώρα στις 2.300 σ.α.λ.
Όσον αφορά το «γραφείο» του χειριστή, το 5075GV κυκλοφορεί σε έκδοση καμπίνας ή πλατφόρμας. Η καμπίνα είναι μονωμένη και με αυξημένη πίεση εσωτερικά για να κρατά μακριά σκόνη και βρομιές ενώ τα σινεμπλόκ ανάρτησης διασφαλίζουν άνεση όλη την ημέρα. Το ρυθμιζόμενου ύψους κάθισμα διαθέτει φαρδιά μαξιλάρια και πλάτη με πλούσια τυλιχτή επένδυση για να στηρίζει τον οδηγό καλά σε ανώμαλο ή κεκλιμένο έδαφος. Επίσης διατίθεται κολόνα τιμονιού με ρύθμιση γωνίας και απόστασης.
Kείμενο: Γιώργος Κοντονής, από το περιοδικό Wine Trails μηνός Μαΐου 2015
Το 5075GV όπως και όλα τα τρακτέρ σειράς 5G προσφέρουν δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερα κιβώτια ταχυτήτων: Από το μικρότερο 12F/12R έως το 24F/24R με μηχανικό ή ηλεκτροϋδραυλικό Hi-Lo, και το κορυφαίο 24F/12R με ηλεκτρικό PowrReverser. Διαθέτουν τρεις ομάδες και τέσσερις ταχύτητες σε κάθε ομάδα. Όλες οι ταχύτητες είναι πλήρως συγχρονισμένες
Το κιβώτιο PowrReverser 24/12 είναι ιδανικό για εφαρμογές που απαιτούν συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης πορείας, ενώ ο υγρός συμπλέκτης διασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής ακόμη και με πολύ μεγάλη καταπόνηση. Το ηλεκτροϋδραυλικό Hi-Lo προσφέρει άνετες αλλαγές ταχύτητας πορείας εμπρός και αδιάλειπτη έλξη για μεγαλύτερη παραγωγικότητα.
Το πλήκτρο αποσύμπλεξης είναι ενσωματωμένο στο μοχλό επιλογής ταχυτήτων για εύκολη αλλαγή εν κινήσει, αυξάνοντας την απόδοση μεταφοράς και την άνεση. Υπάρχει επίσης ομάδα έρπουσας για εφαρμογές που απαιτούν μικρές ταχύτητες όπως 500 μέτρα/ώρα στις 2.300 σ.α.λ.
Όσον αφορά το «γραφείο» του χειριστή, το 5075GV κυκλοφορεί σε έκδοση καμπίνας ή πλατφόρμας. Η καμπίνα είναι μονωμένη και με αυξημένη πίεση εσωτερικά για να κρατά μακριά σκόνη και βρομιές ενώ τα σινεμπλόκ ανάρτησης διασφαλίζουν άνεση όλη την ημέρα. Το ρυθμιζόμενου ύψους κάθισμα διαθέτει φαρδιά μαξιλάρια και πλάτη με πλούσια τυλιχτή επένδυση για να στηρίζει τον οδηγό καλά σε ανώμαλο ή κεκλιμένο έδαφος. Επίσης διατίθεται κολόνα τιμονιού με ρύθμιση γωνίας και απόστασης.
Kείμενο: Γιώργος Κοντονής, από το περιοδικό Wine Trails μηνός Μαΐου 2015