Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Agrenda

Έθνικ συνδυασμούς με ένταση στη γεύση παντρεύει η βιομηχανία τροφίμων

Κερδίζουν μερίδια γήινες γεύσεις από Ανατολή όπως χούμους, φύκια, τσάι μάτσα, Noύμερο 1 τάση οι «Νέες Ανακαλύψεις»

38-39β

Ελισσαίος-Ιωάννης Μανιάτης

103
0

Οι καταναλωτές πλέον αναζητούν ασυνήθιστους συνδυασµούς µε ένταση. Η εταιρεία µελετών Innova Market Insights αναφέρει πως ήδη µεγάλα brands τείνουν προς πιο «ψαγµένες» προτάσεις γεύσης, προκειµένου να ανταποκριθούν στη ζήτηση που υπάρχει, µε προϊόντα όπως πίτσα µε σούσι, ρολά µε καυτερό τόνο και καλαµπόκι, τάκος µε µπέικον και ζυµαρικά, ράµεν µπέργκερς και γενικά προσπαθούν να παντρέψουν παραδοσιακές γλυκές και αλµυρές γεύσεις.

Όπως αναφέρει η Lu Ann Williams, διευθυντής προβλέψεων και καινοτοµίας της Innova Market Insights, οι έθνικ και εξωτικές γεύσεις κερδίζουν έδαφος. Γενικά, παρατηρείται αύξηση που αγγίζει το 14% στις γεύσεις Νοτιοανατολικής Ασίας, µε ακόµη µεγαλύτερη αύξηση στην προτίµηση για γεύσεις Ανατολικής Ασίας και Μεσογείου. Πιο µεγάλο ρυθµό όµως κατάκτησης της αγοράς έχουν οι γεύσεις από τη Μέση Ανατολή, όπως τα dips από χούµους, που είναι πλέον εξαιρετικά δηµοφιλή. Στη βιοµηχανία εξαπλώνονται αρκετά και γήινες γεύσεις, όπως από φύκια, µανιτάρια και τσάι µάτσα.

Την κατεύθυνση στην ανάπτυξη των γεύσεων παγκοσµίως δίνει πλέον η επιθυµία και η αναζήτηση των καταναλωτών να ανακαλύψουν κάτι καινούριο, διαφορετικό και συναρπαστικό, σύµφωνα µε τη νέα έκθεση από την  Innova Market Insights.

Το ταξίδι της ανακάλυψης γεύσεων, τροφοδοτείται από ολοένα και αυξανόµενο ενδιαφέρον για υγιεινά, φυσικά και πλήρως ιχνηλάσιµα τρόφιµα. Αυτό έχει ως αποτέλεσµα, σύµφωνα µε την Innova, η νούµερο ένα τάση στις γεύσεις φέτος να αποτελούν οι «Νέες Ανακαλύψεις». Σύµφωνα µε έρευνα σε καταναλωτές που διενεργήθηκε από την εταιρεία, δύο στους τρεις καταναλωτές δήλωσαν πως αυτό που ζητούν είναι η να ανακαλύπτουν νέες γεύσεις.

Σύµφωνα µε τον Lu Ann Williams, «παράδειγµα µιας µπάρας σοκολάτας, που θα φαινόταν ελκυστική σε τέτοιους καταναλωτές, είναι µια σοκολάτα µε 70% περιεκτικότητα σε κακάο και τσιπς Barbeque», συµπληρώνοντας πως το θέµα είναι η όλη ιδέα της διέγερσης, της αίσθησης της περιπέτειας από κάποια γεύση.

Άλλο ένα παράδειγµα είναι ο έτοιµος αστακός µε κρυφά καρυκεύµατα, ούτως ώστε να µην ξέρεις κάθε φορά τι πρόκειται να φας, κάτι που βρίσκουν συναρπαστικό το 72% των καταναλωτών στις αγορές της Αµερικής.  

 

Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στην εφημερίδα Agrenda που κυκλοφορεί το Σάββατο 27 Ιουλίου

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία