«Η υποβολή, διαχείριση και αξιολόγηση των αιτήσεων ενίσχυσης, καθώς και η διαδικασία πληρωµών θα γίνονται µε αµεσότητα, ταχύτητα, χωρίς επιβαρύνσεις, µε τη θεσµική κατοχύρωση της πολιτείας, διασφαλίζοντας µε απόλυτο τρόπο το δηµόσιο χρήµα», λέει µεταξύ άλλων η ανακοίνωση Γεωργαντά για το ψηφιακό άλµα που βγάζει εκτός τη µηχανοπαρέα. Προσοχή, για «τρικλοποδιές στα όρια της σοβαρής και µεθοδευµένης υπονόµευσης στο νέο εγχείρηµα ενσωµάτωσης της διαδικασίας υποβολής δηλώσεων ΟΣ∆Ε στο δηµόσιο νέφος του gov.gr» εφιστά ο Κακαβάς και η παρέα του, στον υπουργό της πλατείας.
- Μέχρι να ’ρθει ο εκσυχρονισµός του νοµοθετικού πλαισίου για την απογραφή των αγροτικών µηχανηµάτων, δόθηκε άλλη µια παράταση για την εγκατάσταση των ειδικών προστατευτικών µπαρών-αψίδων στα τρακτέρ.
- Τι να λέµε! Πρόκειται για τρακτέρ, που κατασκευάστηκαν και πήραν άδεια κυκλοφορίας στη χώρα µας πριν τις 22 Μαΐου 1998. Αρχικά δόθηκε µια περίοδος προσαρµογής έως τις 31-12-1999 και σταδιακά συνεχίστηκαν οι παρατάσεις…
- Ο Στύλιος λέει, πάντως ότι η παράταση επιλύει ένα σηµαντικό πρόβληµα για πολλούς αγρότες, που θα είχε ως συνέπεια την απαξίωση του καλλιεργητικού εξοπλισµού (τρακτέρ) και θα έθετε σε κίνδυνο τη συµµετοχή τους σε κοινοτικά προγράµµατα.