Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Branding

«Απόλαυσε την ασφάλεια» η νέα καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Με το καλοκαίρι να είναι προ των πυλών, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η Safe Watersports στοχεύουν στην προβολή μιας διαφορετικής όψης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, που αποκτά ξεχωριστή σημασία σε μια παραθαλάσσια χώρα, όπως η δική μας.

οζ1

33
0

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στηρίζει ενεργά το έργο της μη-κερδοσκοπικής πρωτοβουλίας Safe Water Sports, που βασικό στόχο έχει την ενίσχυση της ασφάλειας, μέσω της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινωνίας σε θέματα που σχετίζονται με τις δραστηριότητες (αθλητικές και ψυχαγωγικές) στο νερό και τη θάλασσα, με ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια και την πρόληψη των ατυχημάτων.

Η συγκεκριμένη συνέργεια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας απορρέει από τον Σκοπό της ίδιας της εταιρείας «Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των προϊόντων της.

Με κεντρικό μήνυμα «Απόλαυσε την ασφάλεια» (#EnjoySafety), βασικό όχημα της ενημερωτικής καμπάνιας είναι ένα σποτ με πρωταγωνιστή τον πρεσβευτή της Safe Water Sports και πρωταθλητή Ευρώπης στην κολύμβηση, Γιάννη Δρυμωνάκο, ο οποίος επικοινωνεί δημιουργικά το ηχηρό μήνυμα, ότι η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ πρέπει πάντα να ακολουθεί και όχι να προηγείται ή να συνδυάζεται με δραστηριότητες μέσα στο νερό.

Συγκεκριμένα, ο Γ. Δρυμωνάκος μας μυεί στον δικό του υδάτινο κόσμο, από την πρώτη βουτιά μέχρι την υπέροχη ενέργεια των θαλάσσιων σπορ στα οποία επιδίδεται. Μοιράζεται μαζί μας την αγάπη του για το νερό, τηρώντας πάντα τους κανόνες ασφαλείας και επιστρέφει στη στεριά για να απολαύσει πλέον με τους δικούς του ανθρώπους, πάντα με γνώμονα την ασφάλεια και την υπευθυνότητα.



Σχετικά με τη νέα αυτή πρωτοβουλία, ο Δρ. Π. Πασχαλάκης, Πρόεδρος της Safe Water Sports, δήλωσε: «Η Ελλάδα, με τα περίπου 2.500 νησιά, με την 11η  μεγαλύτερη ακτογραμμή στον κόσμο, κατέχει την πρώτη θέση στην Ευρώπη σε πνιγμούς και ατυχήματα στη θάλασσα. Σε μια Ευρώπη, όπου υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο 50.000 πολίτες τραυματίζονται, συμμετέχοντας σε θαλάσσια σπορ και σε δραστηριότητες με σκάφη. Στο όραμά μας για ασφαλή νερά χωρίς ατυχήματα, είναι αναγκαίο να έχουμε συνοδοιπόρους εταιρίες σαν την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, οι οποίες πορεύονται με ευθύνη και βάζουν το θετικό κοινωνικό τους αποτύπωμα ψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων τους».

Ο Γιάννης Δρυμωνάκος, το πρόσωπο της καμπάνιας, δήλωσε: «Έχοντας περάσει τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου μέσα στο νερό, γνωρίζω τις χαρές και την ελευθερία που μπορεί να σου δώσει. Γνωρίζω, όμως, και ότι μπορεί να κρύβει κινδύνους που κανείς μας δεν πρέπει να υποτιμά ή να παίρνει ελαφρά. Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή να συμμετέχω σε αυτή την πρωτοβουλία και να στηρίζω από την πλευρά μου το έργο της Safe Water Sports και θα ήθελα να ευχαριστήσω τόσο τον οργανισμό όσο και την Ολυμπιακή Ζυθοποιία για τη συνεργασία μας σε αυτή την προσπάθεια».

Η ενημερωτική καμπάνια  θα επικοινωνηθεί μέσω τηλεοπτικής και διαδικτυακής προβολής, ενώ θα υποστηριχθεί και μέσω διανομής ενημερωτικού φυλλαδίου σε σημεία υψηλής επισκεψιμότητας, με έμφαση στις παράκτιες περιοχές καθόλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.

 
Φωτογραφίες: Γεωργία Καραμαλή

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία