BACK TO
TOP
Branding

Το αλάτι Μεσολογγίου που ταξιδεύει ανά την Υφήλιο

Το όνομα της Salt Odyssey αλλά και το ταξίδι των προϊόντων της ανά την Υφήλιο, μόνον από ούριο άνεμο συνοδεύεται. Η εταιρεία που ξεκίνησαν δυο φίλοι, ο Μάριος Καρασλίδης και ο Χάρης Σιώνας, κάνει σήμερα εξαγωγές σε 17 χώρες του κόσμου. Η πιο δυνατή ευρωπαϊκή αγορά είναι η Ολλανδία ενώ τα προϊόντα της Salt Odyssey φτάνουν μέχρι τη Σιγκαπούρη και τη Νέα Ζηλανδία.

saltodyssey

42
0

Τα προϊόντα

Η εταιρεία ασχολείται με το αλάτι και όλα τα προϊόντα της έχουν σαν βάση το αλάτι Μεσολογγίου. Η πρώτη ύλη είναι 100% ελληνική ενώ όλα τα συστατικά που υπάρχουν στα μείγματα αλατιού (όπως π.χ. το αλάτι με ρίγανη) είναι βιολογικά. Στην αγορά διαθέτει μια σειρά προϊόντων και εκτός από τις μεμονωμένες συσκευασίες υπάρχουν και combo με επιλογή προϊόντων. Επιπλέον υπάρχουν ειδικές συσκευασίες για τη HoReCa, από 30g έως και 25kg.

 

Αλάτι σε πυραμίδες

Ένα από τα προϊόντα με ιδιαίτερη ζήτηση είναι το αλάτι σε πυραμίδα, που, όπως λέει ο Μάριος Καρασλίδης, προέρχεται από βρασμό του θαλασσινού νερού που σε ειδικές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας κάνουν το αλάτι να συσσωματώνεται και να δημιουργεί αυτές τις πυραμίδες. Οι πυραμίδες αλατιού είναι πολύ εύθρυπτες και δημιουργούν ένα πολύ λεπτό φλοιό που ακόμη και να καταναλωθεί ωμό το αλάτι (π.χ. στη σαλάτα) δίνει γεύση, χωρίς να είναι έντονα αλμυρό και παράλληλα «δίνει την αίσθηση του τραγανού, που είναι κάτι που το επιθυμεί ο καταναλωτής».

Καπνιστό αλάτι

Το πιο βραβευμένο προϊόν της εταιρείας είναι το καπνιστό αλάτι (3 αστέρια Great Taste και ανώτατο βραβείο iTQi). Καπνίζεται σε ξύλα οξιάς για 140 ώρες.

 

Η ελληνική αγορά και οι προοπτικές

Tα προϊόντα βρίσκονται στην ΑΒ Βασιλόπουλος (4 κωδικοί) και σε καταστήματα ντελικατέσεν και βιολογικών προϊόντων. Επιπλέον, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με ακόμη μια αλυσίδα της Β. Ελλάδας που δραστηριοποιείται και στην Αθήνα.

 

Private Label

Η Salt Odyssey παρασκευάζει μια σειρά από private label προϊόντα για ξένες αλυσίδες λιανικής ενώ παράγει custom προϊόντα με βάση τη ζήτηση και τις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς. Διαθέτει όλες τις πιστοποιήσεις όπως την πιστοποίηση ifs (που απαιτείται στις πιο αυστηρές ευρωπαϊκές αγορές) αλλά και τις πιστοποιήσεις που απαιτούνται από τον FDA για την αγορά των ΗΠΑ.

 
Πηγή: Food Reporter

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία