Το διαφημιστικό δείχνει τον Ντάνιελ Κρεγκ να περιμένει υπομονετικά την πρώτη γουλιά μιας παγωμένης μπύρας Heineken.
Για να δοκιμάσει την αλήθεια πίσω από το συναίσθημα, η Heineken πραγματοποίησε ένα πραγματικό κοινωνικό πείραμα για να αποδείξει ότι τα καλά πράγματα αξίζουν πραγματικά την αναμονή. Στο πείραμα που πραγματοποιήθηκε σε 115 άτομα δόθηκε κρύα μπύρα Heineken ή Heineken 0.0 ανά διαστήματα μεταξύ 0-30 λεπτών, δείχνοντας ότι οι άνθρωποι που περίμεναν για 20 λεπτά είχαν τα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (56%) συμφώνησαν ότι απολαμβάνουν τα πράγματα περισσότερο όταν πρέπει να τα περιμένουν λίγο. Οι συμμετέχοντες θεώρησαν ότι έξι έως τέσσερα λεπτά θα ήταν η βέλτιστη ώρα για να περιμένουν την μπύρα τους. Ωστόσο, η έρευνα διαπίστωσε ότι ο βαθμός ικανοποίησης κορυφώθηκε στην ομάδα αναμονής 20 λεπτών, υπονοώντας ότι η άμεση ή τουλάχιστον ταχύτερη ικανοποίηση δεν είναι τόσο ικανοποιητική όσο νομίζουν οι άνθρωποι.
Πηγή: FoodReporter