BACK TO
TOP
Brand name

H Lidl απέσπασε 10 βραβεία στα Social Media Awards '18

Με επιτυχία και μαζική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018 στο κατάμεστο Κτήριο 56 του Κέντρου Πολιτισμού ‘Ελληνικός Κόσμος’ η τελετή απονομής των Social Media Awards 2018, με σκοπό την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies της ελληνικής αγοράς.

asocialmediawards3

24
0

φωτογραφία εξωφύλλου: οι ομάδες της Lidl Ελλάς και της The Newtons Laboratory

Η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory έδωσαν δυναμικά το ‘παρών’ κατακτώντας 10 βραβεία, εκ των οποίων 5 Gold, 2 Silver και 2 Bronze. Κορυφαία στιγμή της βραδιάς ήταν η απονομή ενός από τα εννιά Platinum βραβεία της διοργάνωσης στην κατηγορία Best Content in Social Media για την καμπάνια #apotalidl. Το βραβείο αυτό αποτελεί την ύψιστη διάκριση  του θεσμού και απονέμεται στην υποψηφιότητα που συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την κριτική επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στη συγκεκριμένη κατηγορία.




Πιο αναλυτικά, οι ενέργειες για τις οποίες βραβεύτηκε η Lidl Ελλάς είναι οι εξής:

PLATINUM - Best Content in Social Media

GOLD – Best Viral Campaign

GOLD – Best User Generated Content

GOLD – Best Social Media Strategy for PR

GOLD - Best Community Engagement

SILVER – Most Innovative Presence in Social Media

SILVER – Best Use of a Hashtag on Instagram

BRONZE - Best Integration of Social Media & Offline

#apotalidl

Η εταιρεία έκανε γνωστή την απόφασή της, για κάθε αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτική για τη Lidl, η εταιρεία να αντιστρέφει το σχόλιο σε «κάτι καλό για τους πολλούς». Σε συνεργασία λοιπόν με τη ΜΚΟ 'Μπορούμε' η εταιρεία για κάθε αναφορά που περιείχε τη φράση ή το hashtag ‘από τα Lidl’ να δίνει 10 μερίδες φαγητό σε οικογένειες που τις έχουν ανάγκη. Βασικός στόχος ήταν να αποδυναμωθεί το υπάρχον trend, να αποσυνδεθεί το αρνητικό connotation από το brand Lidl και να αλλάξει η έννοια του hashtag, έτσι ώστε σταδιακά να μειωθούν αυτές οι αναφορές, με το να δίνεται ταυτόχρονα και μια προέκταση με χαρακτήρα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Η επικοινωνιακή στρατηγική που επιλέχθηκε βασιζόταν σε ένα media mix το οποίο είχε ως βασικό hub τα μέσα στα οποία ζούσε το #apotalidl, τα social media. Παρακινώντας λοιπόν τους χρήστες να ανεβάσουν το δικό τους post #apotalidl εκφράζοντας κάτι το θετικό αυτή τη φορά, συγκεντρώθηκαν 17.912 αναφορές σε διάστημα μόλις δύο μηνών οι οποίες μετατράπηκαν σε 200.000 μερίδες φαγητού που προσέφερε η εταιρεία σε συνεργασία με τη ΜΚΟ ‘Μπορούμε’. Το κοινό των social media, σημειώνει η εταιρεία, όχι μόνο αγκάλιασε με ενθουσιασμό αυτή την πρωτοβουλία αλλά συμμετείχε ενεργά ως ambassador στη διάδοση του μηνύματος πως ό,τι γίνεται από τα Lidl γίνεται για καλό.


#KaneisAllos

GOLD – Best in Retail

Ο ανταγωνισμός στον κλάδο του λιανεμπορίου τροφίμων επιβάλλει ταχύτητα, εμπιστοσύνη και παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων αλλά και μεγάλων προσφορών στους καταναλωτές. Σε αυτό το πλαίσιο τα Social Media της Lidl Ελλάς τον προηγούμενο ένα χρόνο έδειξαν μέσα από καινοτόμο και ευφάνταστο περιεχόμενο ότι η εταιρεία διαθέτει ποιοτικά, φρέσκα και οικονομικά προϊόντα, όπως #KaneisAllos. Μέσα από ευρηματικές και στοχευμένες ενέργειες στα κοινωνικά δίκτυα η Lidl ανέδειξε τον στόχο της να παρέχει σταθερά την καλύτερη ποιότητα προϊόντων στις καλύτερες τιμές της εγχώριας αγοράς.  


Press Trips in Social Media

BRONZE – Best Social Media Strategy for PR

Οι επισκέψεις της Lidl Ελλάς στους Έλληνες προμηθευτές της στο πλαίσιο οργανωμένων press trips με τη συνοδεία δημοσιογράφων από τα πιο έγκριτα μέσα της Ελλάδας αξιοποιήθηκαν στα social media για την εκ των έσω ενημέρωση του κοινού σχετικά με τα προϊόντα που βρίσκει κανείς στα ράφια των καταστημάτων της, αναδεικνύοντας την ποιότητα και την ελληνικότητά τους. Για την επίτευξη του μεγαλύτερου δυνατού brand awareness η εταιρεία δραστηριοποιήθηκε κατά κύριο λόγο σε Facebook και Instagram, προβάλλοντας υλικό από το κάθε press trip, με στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση και αλληλεπίδραση του περιεχομένου με το κοινό.  Σε συνεννόηση με τους προμηθευτές της η εταιρεία έκανε γνωστή τη διαδικασία παραγωγής του εκάστοτε προϊόντος από το αρχικό έως και το τελικό στάδιο - κάτι το οποίο προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού, που μέσα από τα social media, παρακολούθησε αυτή την ιδιαίτερη ξενάγηση.



www.twitter.com/Lidl_Hellas

www.instagram.com/lidl_hellas

www.linkedin.com/company/lidl-hellas

https://www.youtube.com/user/lidlhellas

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία