Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Επιχειρηματικότητα

Ευκαιρία για τις ελληνικές εξαγωγές η άνοδος της ιδιωτικής ετικέτας

Η κατηγορία των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας αυξάνει συνεχώς το μερίδιο της σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα, σε ποσοστό περίπου 30% σε 17 Ευρωπαϊκές χώρες, από τις 20 που παρακολουθεί η εταιρεία Nielsen για λογαριασμό της PLMA.

ELN_8850_low

0
0

Το παραπάνω προκύπτει από πρόσφατα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο σεμινάριο ενημέρωσης Ελλήνων εξαγωγέων, για την αγορά του Private Label (προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας) και τις ευκαιρίες που παρουσιάζει για τις ελληνικές εξαγωγές, το οποίο διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. (Enterprise Greece) με θέμα «Ευκαιρίες ανάπτυξης των ελληνικών εξαγωγών στην παγκόσμια αγορά του Private Label».

Το σεμινάριο έλαβε χώρα στην Αθήνα στις 16 Απριλίου και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της επίσημης εθνικής συμμετοχής στη Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας “PLMA’s World of Private Label”,  η οποία πραγματοποιείται ετησίως στο Άμστερνταμ. 

Κύριος ομιλητής του σεμιναρίου ήταν ο Πρόεδρος της Private Label Manufacturer’s Association (PLMA) Brian Sharoff, ο οποίος μίλησε για τις τάσεις στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του οργανωμένου λιανεμπορίου και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην κατηγορία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (PL). Επίσης, ανέφερε τα οφέλη από τη συμμετοχή στις μεγάλες εκθέσεις που διοργανώνει η PLMA στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, όπως αυτές της Ευρώπης, Αμερικής και Κίνας.

Προσκεκλημένοι ομιλητές ήταν ο κ. Αποστόλου, Πρόεδρος της Ένωσης Κονσερβοποιών Ελλάδας (ΕΚΕ), ο οποίος εστίασε στις εξαγωγές του κονσερβοποιημένου ροδάκινου, το χαρακτηριστικότερο ελληνικό προϊόν διατροφής που κυριαρχεί στην αγορά του PL και το οποίο καταγράφει εντυπωσιακά υψηλά νούμερα εξαγωγών σε όλο τον κόσμο.

Επίσης, ο κ. Καλογρίδης, Διευθυντής Εμπορίου και Εξαγωγών της εταιρείας ΚΑΝΑΚΗ, παρουσίασε  case study πως επιτεύχθηκε η ανάπτυξη των εξαγωγών PL στις διεθνείς αγορές. Στη συνέχεια, ο κ. Δοκουμετζίδης, εκπρόσωπος της ΑΒ Βασιλόπουλος, παρουσίασε την πολιτική του ομίλου στην κατηγορία PL. Τέλος, ο κ. Παπαπαναγιώτου, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Οργανισμού Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (ΟΑΕΠ), μίλησε για τις υπηρεσίες και τη στήριξη που προσφέρει ο Οργανισμός στις Ελληνικές επιχειρήσεις μέσω της ασφάλισης εξαγωγικών πιστώσεων.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, η κατηγορία των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας αυξάνει συνεχώς το μερίδιο της σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα, σε ποσοστό περίπου 30% σε 17 Ευρωπαϊκές χώρες, από τις 20 που παρακολουθεί η εταιρεία  Nielsen για λογαριασμό της PLMA.

Σημειώνεται πως στο σεμινάριο συμμετείχαν 80 εξωστρεφείς Ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή και εμπορία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προιόντα Τεχνολογία