BACK TO
TOP
Επιχειρηματικότητα

Αμιγώς ελληνική υπόθεση η παραγωγή μηλίτη από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Υλοποιώντας επένδυση 1,5 εκατ. ευρώ, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παράγει από τον περασμένο Φεβρουάριο στην Ελλάδα τα δυο brands μηλίτη που έχει στην προϊοντική της γκάμα, Μηλοκλέφτη και Strongbow.

militis-1

75
0

H αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου, που ίσχυε από το 1922, όπου με ένα Βασιλικό Διάταγμα απαγορεύονταν μεταξύ άλλων η χρήση φρούτων στην παραγωγή παρεμφερών προς την μπύρα προϊόντων, και άρα συνεκδοχικά απαγόρευε και την παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα, έγινε μόλις τον περασμένο Αύγουστο και η εταιρεία αποδέσμευσε άμεσα τα κονδύλια που είχε δεσμεύσει προς αυτή την επένδυση, με την πρώτη παραγωγή ελληνικού μηλίτη να έρχεται 6 μήνες μετά, στο εργοστάσιο της Πάτρας.

Η περιεκτικότητα σε χυμό μήλου είναι 50%, όπως ορίζει η ελληνική νομοθεσία, ενώ οι εισαγόμενοι μηλίτες έχουν περιεκτικότητα 20-30% σε χυμό μήλου.

100% ελληνική παραγωγή - Χυμός μήλου από την Οικογένεια Χριστοδούλου

Στόχος της ΑΖ ήταν η παραγωγή των προϊόντων μηλίτη να είναι αμιγώς ελληνική υπόθεση. Έτσι, εκτός από τη γραμμή παραγωγής στην Πάτρα, η προμήθεια του χυμού μήλου για την παραγωγή γίνεται από την εταιρεία Αφοί Χριστοδούλου Α.Ε. (Οικογένεια Χριστοδούλου), με ελληνικά μήλα από Πελοπόννησο και Μακεδονία. Επιπλέον η συσκευασία του προϊόντος είναι ελληνική, με συνεργασίες με εγχώριες εταιρείες (el pack ετικέτα, astir Vitogiannisκαπάκια κλπ).

Με στοιχεία από το Food Reporter

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία