BACK TO
TOP
Επιχειρηματικότητα

Η επένδυση στο Χαλούµι κόβει µονέδα για την ∆ωδώνη

Κίνηση «µατ» στην επιχειρηµατική σκακιέρα αποδεικνύεται στην πράξη για τη «∆ωδώνη», η απόφασή της να επενδύσει στο Χαλούµι, καθώς σε λιγότερο από 4 χρόνια από τη λειτουργία του τυροκοµείου στη Λεµεσό της Κύπρου, η ζήτηση για το προϊόν είναι τέτοια που οδηγεί τη διοίκηση να επενδύσει στην επέκταση των υποδοµών της κυπριακής θυγατρικής.

34_11

Λεωνίδας Λιάμης

32
0

Ταυτόχρονα η Ηπειρώτικη γαλακτοβιοµηχανία συνεχίζει να επενδύει στη Φέτα, στο γιαούρτι και στο φρέσκο γάλα, ενώ δροµολογεί και την επέκταση του επιτυχηµένου προγράµµατος στήριξης µε κτηνιατρικές και άλλες συµβουλές, επιλεγµένων συνεργαζόµενων κτηνοτρόφων, για τη βελτίωση της ποιότητας και της παραγόµενης ποσότητας γάλακτος και παράλληλα ζητά να πέσει βαρύς πέλεκυς στις «ελληνοποιήσεις».

Όσον αφορά ειδικότερα στη νέα επένδυση που έχει αποφασιστεί για το  τυροκοµείο στην Κύπρο, θα κυµανθεί στα περίπου 3–4 εκατ. ευρώ και θα αφορά τόσο σε κτηριακές υποδοµές, όσο και στην αγορά πρόσθετου σύγχρονου µηχανολογικού εξοπλισµού, που θα δώσει τη δυνατότητα διπλασιασµού της δυναµικότητας παραγωγής από 4.000 τόνους τελικό προϊόν, σήµερα, στους 8.000 τόνους.

«Πιστεύουµε ότι όλα τα γραφειοκρατικά και οι απαιτούµενες άδειες θα έχουν εξασφαλιστεί µέσα στο πρώτο εξάµηνο του 2020 κι αµέσως µετά θα ξεκινήσει και η υλοποίηση της επένδυσης, η οποία υπολογίζουµε ότι θα διαρκέσει γύρω στους 10 µήνες για να ολοκληρωθεί», ανέφερε στην Agrenda ο αναπληρωτής διευθύνων σύµβουλος της ∆ωδώνη, Μιχάλης Παναγιωτάκης, εκφράζοντας τη βεβαιότητά του, πως το καινούριο τµήµα του τυροκοµείου θα λειτουργήσει µέσα στο 2021. Παρά το βραχύβιο της δραστηριοποίησης της ∆ωδώνη µε το Χαλούµι, το παραδοσιακό «µαστιχωτό» τυρί της Κύπρου έχει καταφέρει να γίνει ο ταχύτερα αναπτυσσόµενος κωδικός στην παλέτα των προϊόντων της, µε ετήσια ανάπτυξη 20%.

Απορρίπτονται πελάτες γιατί δεν φτάνει η παραγωγή

«Η παραγωγή του δεν φτάνει να ικανοποιήσει τις ανάγκες της ζήτησης σε παγκόσµιο επίπεδο, σε σηµείο ώστε τόσο εµείς, όσο κι οι υπόλοιποι παραγωγοί του κλάδου να είµαστε σε φάση να επιλέγουµε πελάτες και να απορρίπτουµε άλλους. Στην προσωπική µου καριέρα, αυτό δεν µου έχει ξανασυµβεί», εξήγησε ο κ. Παναγιωτάκης, σε µια προσπάθεια να καταδείξει τη δυναµική που συνοδεύει το Χαλούµι.

Προκειµένου το νέο επενδυτικό άνοιγµα της ∆ωδώνη να υποστηριχθεί και µε την αναγκαία πρώτη ύλη, η κυπριακή θυγατρική της Ηπειρώτικης γαλακτοβιοµηχανίας έχει ξεκινήσει «σαφάρι» επαφών µε παραγωγούς της Μεγαλονήσου. 

Παραµένει «ναυαρχίδα» η Φέτα ΠΟΠ

Εκτός από την ενίσχυση των πωλήσεων στις παραδοσιακά αγορές, όπως είναι η Αυστραλία, η Αµερική, η Κεντρική και η Νότια Ευρώπη, πέρυσι η ∆ωδώνη επεκτάθηκε επίσης στη Μαλαισία, στο Περού και στη Χιλή, ενώ αναπτύχθηκε πιο δυνατά και στην Ιαπωνία.

«Ναυαρχίδα σε όλες αυτές τις αγορές παραµένει η Φέτα ΠΟΠ ∆ωδώνη, η οποία συνεχίζει να είναι η νούµερο ένα Φέτα από άποψη πωλήσεων και στην ελληνική αγορά», επισήµανε ο κ. Παναγιωτάκης.

Σταθερή πολιτική τιµών στην εισκόµιση πρόβειου γάλακτος

Συνολικά η γαλακτοβιοµηχανία συνεργάζεται σήµερα µε περίπου 5.500 κτηνοτρόφους, εκ των οποίων 80% είναι στην Ήπειρο, ένα άλλο µέρος είναι γύρω από τη Θήβα όπου η ∆ωδώνη διατηρεί ζώνη γάλακτος λόγω του εργοστασίου που λειτουργεί τοπικά, ενώ εισκοµίζει γάλα και από τη ∆υτική Πελοπόννησο.

Όσο για την τιµή που παρέχει, ο κ. Παναγιωτάκης υποστήριξε πως «στα προηγούµενα χρόνια, όταν η µέση τιµή του ανταγωνισµού στο πρόβειο γάλα ήταν στα 80-85 λεπτά το κιλό, εµείς είχαµε διατηρήσει την τιµή σε πάνω από 90 λεπτά µέσο όρο. Οπότε αποφασίσαµε να µην αλλάξουµε την τιµολογιακή µας τιµή φέτος, καθώς µόλις τώρα οι ανταγωνιστές µας προσεγγίζουν τα επίπεδα που βρισκόµαστε εµείς».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία