BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Στα 7,3 εκατ. αυξήθηκαν τα κέρδη εξαμήνου της Κρι Κρι

Στα 60 εκατ. ευρώ έναντι 41,19 εκατ. ευρώ το 2017, αυξημένος κατά 23,8 ήταν ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος Κρι Κρι, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του εξαμήνου 2018, που δημοσίευσε.

kri-kri-giaourtia

Ελένη Δούσκα

8
0

Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:

- Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 21,43 εκατ. ευρώ έναντι 16,26 εκατ. ευρώ το εξάμηνο 2017.

-  Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 11,71 εκατ. ευρώ έναντι 8,22 εκατ. ευρώ το εξάμηνο 2017.

- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 10,17 εκατ. ευρώ, έναντι 6,81 εκατ. ευρώ το εξάμηνο 2017.

- Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 7,36 εκατ. ευρώ, έναντι 4,90 εκατ. ευρώ το εξάμηνο 2017.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε 13,58 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά +15,2%. Στην επιτυχία αυτή συνέβαλε, καθοριστικά, η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής μας διανομής σε συνδυασμό με την δυνατή επικοινωνία των μαρκών μας. Προσθέσαμε στο δίκτυό μας περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, ενώ παράλληλα ενισχύσαμε την παρουσία μας στο κανάλι των σούπερ μάρκετ.

Επίσης, σημαντική επιτυχία σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού, τα οποία λανσαρίστηκαν στη φετινή σεζόν. Έτσι, το brand Κρι Kρι διατηρεί τη 2η θέση της αγοράς σε όγκο, με ενισχυμένο μερίδιο που αγγίζει το 15,5%  (Nielsen, Ιούλιος 2018), αναφέρεται στην ανακοίνωση της εισηγμένης,

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε 20,31 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά +16,3%  εστιάζοντας  στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών. Το πρόσφατο επαναλανσάρισμα της σειράς των στραγγιστών γιαουρτιών μας με το νέο brand «Στραγγιστό & Αγαπημένο» συνοδεύτηκε από έντονη διαφημιστική επικοινωνία και παράλληλες στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Διψήφια όμως ανάπτυξη παρουσιάσαμε και στις υπόλοιπες  κατηγορίες. Έτσι η εταιρεία αύξησε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού σε  15,2% διατηρώντας τη 2η θέση, ενώ συνεχίζει να κατέχει την 1η θέση στα παιδικά με μερίδιο 39% (IRI σε όγκο, Ιούλιος 2018).

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +37,2%). Αξιοποιούμε τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης και επεκτείνουμε τις υπάρχουσες συνεργασίες.  Πλέον, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 33% των συνολικών πωλήσεων, αναφέρεται στην ανακοίνωση της εισηγμένης.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία