Για τη Misko, την ιστορικότερη ελληνική μάρκα ζυμαρικών, οι διακρίσεις αυτές είναι ιδιαίτερα σημαντικές καθώς αποτελούν αναγνώριση των ισχυρών δεσμών εμπιστοσύνης και της παγιωμένης δυνατής σχέσης της με το ελληνικό καταναλωτικό κοινό. Συγχρόνως όμως, επιβεβαιώνουν για άλλη μία φορά την θέση της μάρκας στην καρδιά του Έλληνα καταναλωτή.
«Στη Misko, αναγνωρίζοντας την ευθύνη που απορρέει από την ηγετική μας θέση στο ελληνικό τραπέζι, τοποθετούμε την ποιότητα και τις διαχρονικές αξίες στον πυρήνα της μάρκας. Με σεβασμό στην παράδοση και διάθεση για συνεχή βελτίωση, είμαστε πλήρως συγχρονισμένοι με τα νέα δεδομένα και τις ανάγκες του καταναλωτή αλλά και της επόμενης γενιάς» δήλωσε η Βάντα Αγνιάδη, Διευθύντρια Marketing της Barilla Hellas για την Ελλάδα και την Aνατολική Ευρώπη.